|
|
|
|---|---|
Kuniva |
vet någon om dessa bilar har tillverkats eller är det bara personer som har breddat dom själva ? Länk snuskigt grymma iaf!!! |
|
Det är väl Zeemax spoilerpaket på dom? eller? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Herrej*vlar!!! Kan e34:an bli så snygg?? Fast det kostar ju att ligga på topp. Och det är det värt! MVH |
|
|
Det är ett kit från Zeemax... verka som om man monterar kitet först och sen breddar bilens övriga plåt tills det passar ungefär =) vilket jobb...! Diesel-räsern Länk |
|
|
det går att köpa hela bredningspaket + kjolpaket från zeemax i england eller via bildelsimporten men hela paketet kostar runt 50 000 kr har jag för mig det är dyrt.Jjag har breddade min bil hos Ari Koskinen i Västerås sen köpte jag paketet. tyvärr så har jag ingen bild på den än men det kommer snart, ni undrar säkert hur den ser ut. den har ombyggd motorhuv-z3 gälar 19" rh (Schnitzer copy fälgar med 235-285:or) mm mm mm mm ska ställa ut den på tullinge hoppas jag hinner få hem mina angeleyes med klarglas +xenon innan träffen. G-RIDE |
|
|
glömde skriva att breddnings paket+kjolar är tillverkad av glasfiber G-RIDE |
|
|
Farre-mannen, Var hittade du angeleyes med klarglas +xenon ? MTS eller ? Mvh. Patric Länk |
|
|
jag beställde dom från Länk om du har en e32 kaross så finns dom till din bil oxå men dom kommer inte in på lager förrns april-maj. Lycka till mannen G-RIDE |
|
Kuniva |
Farre-mannen ! du måste ju lägga upp en bild på bilen så snart som möjligt ! jag blev ju helt nyfiken på att se den! |
|
så fort jag tar kort på bilen så lägger jag upp bilder jag lovar,mitt nästa projekt efter sommaren är att försöka få tag på komplett m5-95 motor låda+bakaxel och slänga in det i bilen men det kostar förstås hoppas jag får spons efter att jag ställt ut bilen på tullinge träffen......... G-RIDE |
|
Kuniva |
när är tullinge träffen ? men få någon att ta bilder på den där då ! =) |
|
Farre; Du har mail.. |
|
|
Nu är bilen med i galleriet.Hade lånat kameran för en dag av jobbet,men typiskt så regnade det. Bilderna vart inte så bra men bättre än ingenting..... G-UNIT Länk |
|
|
Måste ju säga att bilen var j****gt snygg!!! Mvh |
|
|
farre-mannen, måste bara fråga vad hamnade kvittot på ungefär för widebody kitet, o att lämna in för breddning? är ett zeemax på gång för mig med, men vet ej om det blir wide body, lr standard bredd. vet du vad prisskillnaden blir ungefär? Mvh Björn |
|
|
breddningen hamnade på 20 000kr kittet köpte jag från en kille i göteborg för 17000 och lackeringen av kittet gick på 8000kr. Bilen e till salu nu finns med på börsen,måste sälja den p.g.a tillökning i familjen. Jag har haft den i 4år och jag har byggt bilen helt från original. Jag är första ägaren i Sverige och en tidigare ägare i Tyskland G-UNIT Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.