|
|
|
|---|---|
Kuniva |
vet någon om dessa bilar har tillverkats eller är det bara personer som har breddat dom själva ? Länk snuskigt grymma iaf!!! |
|
ska väl bara vara bodykits det där.... som breddar... joo... smyggt som få... men mkt pengar! Mvh Björn |
|
|
Vad jag fattar det som så är Zeemax ett stylingföretag som säljer alla delar som behövs för att själv bygga om sin bil på detta (som jag tycker) groteska sätt. Det var front, bak, dörrspeglar (för bakdörrarna, framdörrar verkar original) framskärmar, bakskärmar mm mm. Möjligen att Zeemax själva byggt såhär innan de började sälja delarna. Detta är vad jag TROR. /Kidde Letar BMW... |
|
|
Nä fy faaan va fult,rena rama 80-talshysterin!!! |
|
| Tycker att de ser ut som stora m3 e30:in. ganska häftiga faktiskt. | |
|
Jag är mycket för orginal men detta tycker jag ser mycket snyggt/häftigt ut..... PH |
|
| Det är Zeemax som säljer såna Can-am breddningssatser, bara att beställa enl websidan... | |
Kuniva |
ok... men frågan är kanske om det är värt allt jobb och pengar... men man får ju verkligen en bil som ingen annan har ! |
|
Tycker det såg asbra ut , brukar inte gilla sån där extrem styling men det är snyggt som fan på E30 M3 och på E34:an var det riktigt snyggt men det finns snyggare bak och fram spoiler iaf... men breddningen såg riktigt brutalt ut... /Mvh Göran |
|
|
Om ni ursäktar grabbar så MÅSTE jag säga emot er alla. Detta var bland det absolut FULASTE jag sett! Att totalförstöra en av historiens vackraste och mest stilrena karosser på detta vis gör mig uppriktigt ledsen. :-( Men smaken är (uppenbarligen) delad, så ingen behöver ta illa upp. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Jag hade kunnat acceptera breddningen, vingen osv om inte frontspoilern hade varit så groteskt ful!! Den fronten var det fulaste jag sett någonsin... hänger och flaxar... //Sniffer _______________________ Svenskt E34 M5 register under uppbyggnad |
|
|
sniffer: håller bara med... (nästan) tycker i princip bara breddningen är snyggt... visseligen vitablinkers , fälgar och speglar men i kjolpaketssynpunkt , vad är det för F1 luftintag på bakkjolen och nå väldigt taskigt gjorda gt splitters kopior som sitter ihop med framspoiler :O /Mvh Göran |
|
|
jag har zeemax paketet på min bil men breddningen gjorde Ari Koskinen åt mig i Västerås. Ni kanske tycker att paketet ser ful ut men kolla på den i verklighet vill ni se den så kan ni komma till tullinge träffen,där kommer ni att se min bil....... G-RIDE |
|
-BeeMWe- |
Fronten var för jävligt ful. Om de nu har runda former i bak ska det inte se ut sådär i fram. |
Kuniva |
visst jag har sett snyggare fronter.. men det är nog en av de snyggare vingar jag har sett till e34... vanligtvis föredrar jag dem utan vingar. är det någon som har fattat sig på hur de flesta brukar bredda ? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.