|
|
|
|---|---|
|
hittade följande lapp under baksätet i bilen, står följande på den: Bestell-nr: 597 Modell: 1151 Polster: 0271 Polster-Ausf: 310 Farbe: 146 Fahrgestell-Nr: -------------------- sen finns det 5 rader där det står "SA" på allihopa, varav på den ena står det följande koder efter: 0286 0350 0400 0494 0816 0850 jag tror att dessa koder står för vilken extrautrustning som beställdes ihop med bilen, men hur får jag reda på vad koderna står för? BMW, Bayerische Motoren Werke | |
|
Min signatur säger vad du borde ha gjort. Här kommer iaf en länk där du hittar utr koderna, Länk bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
286 Wheel, Cast, Cross Spoke Styling 6J X 14, 195/65 R14 H 350 Tinted Glass Green 400 Sliding Lifting Roof Manual 494 Headed Seats Driver/Passenger 816 HC 1/2 Exhaust Technology 850 Additional Fuel Tank |
|
|
tackar så mycket för svaren! wendtan: jo jag vet att jag skulle ha sökt, dumt av mig! men jag var ju så frustrerad över att bmwpower varit nere så nu när det funkade så bara slängde jag ut frågan :) BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.