|
|
|
|---|---|
|
Tja, jag försöker lägga på sätesöverdrag på min bil men jag har ena jävla problem med att få bort nackskydden, dom verkar sitta där dom sitter trycker jag. är det nåt jag har missat eller? det borde räcka med att dra upp dom tycker jag men dom sitter fast! | |
|
Dom kan sitta fast väldigt hårt, vet att mina gör det, du kan prova och ta dom från skuffen. /Erik |
|
| Puuh, ja hårt satt dom! det är tydligen jag som slarvat med gröten på morgonen.. tog man i lite till så gick det tillslut iallf.. så nu återstår det bara ryggstödet som oxå sitter där den sitter.. finns det nån skruv nånstans som jag har missat eller är det nåt annat knep för o få loss den? | |
|
Ta först bort hatthyllan, det e bara att dra bort den (framåt om jag minns rätt). Ryggstödet tar du tag i underkant och rycker det uppåt. /Erik |
|
|
Ryggstödet sitter med 2 muttrar i ytterkant. Ta bort dessa och dra sedan rygstödet uppåt. Hatthyllan behöver ej tas bort. MVH David Öfverdahl-Forslöf BmwCS #4984 |
|
| Ahhh tack för hjälpen.. ska undersöka saken vidare imorgon när det finns lite solljus | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.