|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Med stor ödmjukhet för mannen med "Goldfingers" Tommie Goldhammer som jobbat 3½ dygn utan nästan ingen sömn bara för att få ingång servern som var så illa därann så nästa steg var lågornas rov dvs totalförstörd. Tack för att du orkar att kämpa med det som synes omöjligt. Min skurna vattenpump känns som en fis i rymden, men det kommer senare o dagboken. ///MVH Hasso Länk |
|
Bra jobbat Tommie, nu kanske du kan sova lite och äta annat än bara varmkorv som du gjort dom senaste dagarna:) |
|
Jeppe Johansson |
SKÖNT! "Jeppe" |
|
Toppen att sidan funkar igen!!! /Simon |
|
|
Även om jag i mitt förra inlägg tyckte att det nästan varit skönt med en "downperiod" så står jag givetvis med i hyllningskören till alla inblandade!! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Lysande! undrade vad som hänt! blev riktigt orolig.... ...BMWLundqvist.... |
|
|
Tack Tommie och ni andra för hårt jobb. Själv tvingades jag både jobba och umgås med kamrater under den tid sajten var nere. Och uppleva lite körlek i vårsolen på Ekerö :-D /330 My Bimmer is my mistress |
|
|
Ja, det är bara att inse hur förbannat beroende man är av BMWPower. Trodde de hade spärrat adressen på jobbet i fredags p.g.a. för mycket trafik hit. :) Fick dock senare veta av Kalle att det var serverkrasch modell rejälare. Tackar för infon förresten, Kalle. Det underlättade abstinensen en aning. :) Finns det någon adress man kan skicka blommogram eller liknande till ansvariga som en smula uppskattning för deras frenetiska arbete under hela helgen förresten? :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Haglund - vad sägs om att skänk 40:- istället för blommor? Ring 0939-200 2002. Följ röstens anvisningar och aktivera annons 99999. Samtalet kostar 40:- som går oavkortat till att driva sajten, förbättra avdelningar, göra reportage, köpa hårdvara, köpa mjukvara, betala hostingleverantör osv osv - allt för att BMWPower ska bli ännu bättre! :) |
|
|
liste: Det är helt klart en väg att gå, men det känns som att det skulle gå mer som en direkt uppskattning att skicka iväg lite grönsaker. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
Mattan |
Då kan man bli som en människa igen,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
Skööööönt Udo Dirkelsniff |
|
|
Tack! Tack! Länk |
|
|
De har varit en svårt tid under några dagar men nu e de bra igen ¨ bobby |
|
Agge |
Har också hängt på zatzy när bmwpower har varit nere. Har försökt typ 3000 gånger att komma in på sidan. Äntligen. Tack! MVH //Agge |
|
Haglund - vad sägs om att skänk 40:- istället för blommor? Ring 0939-200 2002. Följ röstens anvisningar och aktivera annons 99999. Samtalet kostar 40:- som går oavkortat till att driva sajten, förbättra avdelningar, göra reportage, köpa hårdvara, köpa mjukvara, betala hostingleverantör osv osv - allt för att BMWPower ska bli ännu bättre! :) -------------------------------------------------------------------------- Ahhh det hade jag inte en aning om att man kunde göra. Jag vill som alla andra tacka för ett hästjobb och kommer nu genast ringa och sponsra med de ynka 40:- Hmm undrar om inte skulle göra det 1gng/månad btw. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
Känns som att telemarksåkande i Kittelfjäll under fredag-söndag var den bästa planeringen som jag gjort någonsin ;) Skämt och sido, denna site drar rätt bra, håll uppe det lysande jobb ni gör. |
|
|
Jag får inget mail längre i trådar som jag deltagit i :-/ //Ticco Länk |
|
|
Äntligen tillbaka! Det var en bra dag igår, bmwpower tillbaka och premiärturen med m5:an! -=$¤CimmenpoweR¤$=- Att skriva är silver, att "söka" är guld! Länk |
|
| Det kändes lite tomt utan denna sida... Bra att det funkar igen! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.