AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
723

Örestad Car i Malmö

ormen
Nån som vet nåt om de??? ska man springa till eller från de???

Mattan
Inte hört namnet. Nån ny firma? Hemsida?

ormen
ja... det ska va nån firma.... sök 520 på bytbil... de har en -91:a bl.a. ingen hemsida...
adress?? skumma kvarteret eller fina gatan??
Burberry
En bra firma, på värnhem, under AG,s favör..
I källarlokal runt Värnhemstorget får mig i alla fall mig att associera till div mångsyssloverksamhet alt. svartklubbar :-)
Men jag kan ha fel...skall in till M-ö imorgon och kan kika förbi och avlägga rapport senare i veckan.

mvh//Kristoffer
BMW CS (Syd) #4918
De ligger INTE vid värnhem. De har sina bilar i ett parkeringsgarage på volframgatan. Kollade på vinterbil där i höstas, kom ca 100m meter innan jag märkte att kopplingen slirade som fan, kunde han inte sagt det innan :( F.ö. så var han väl ok att prata med men det blev inget köp där.
Burberry
Just det, volframgatan är där de har sina bilar, var o kollade lite, mycket sjysst försäjare och ganska billiga bilar måste jag säga,, mång av de mycket intressanta.

-Best live BMW drive-
hmmm...hittar inte handlaren på Bytbil.com

Som sagt...kan ta en sväng förbi där imorgon.

mvh//Kristoffer
BMW CS (Syd) #4918
Burberry
Någon som tagit en titt?

-Best live BMW drive-
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Jag har varit och tittat på tre bilar hos dem vid olika tillfällen... och varje gång har jag hittat en massa fel även om de lovat att allt ska fungera...

de gjorde även ett reparations jobb på kompisens bil, de svetsade avgassystemet på hennes golf II för det tog man 400 kr trotts att man hade kommit överens om 200 kr från början, dessutom så tog det 2 dagar innan de kunde lämna ifrån sig ett kvitto.

ingen seriös firma i mina ögon... min uppfattning är att man snackar mycker men agerar väldigt lite... men det betyder inte att alla deras bilar är värdelösa för det... men se till att kolla bilen mycket noga och få allt på papper!

En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.