AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
405

e det värst slantarna!

sebbe
Ska boka tid hos köchler i månadsskiftet april/maj......Vet nån vilka veckor han har semesterstängt????Eftersom jag har en 3,2 så byter man inte chip,utan man programmerar om elektronikboxen!!!priset e ca:6000kr.....nu till min fråga.E det värt att lägga ut ytterligare 3500kr på hans racekattar!!!!!har hört att org.ska vara klart godkänt....e det bara ljudet som blir annorlunda eller...vet att om jag gör dessa bägge "operationer" på M3:an så kommer den största skillnaden attmärkas på låg o mellanvarven/registret.....Hur blir bränsleförbrukningen???Har hört av de som kört min bil att den går exceptionellt bra för att vara org,och till och med bättre än de flesta M3or........Några har även frågat om den e chippad????De vet i katten!!!!!ingen som helst aning.........Kom me råd,erfarenheter o synpunkter!!!!!!!!
MVH:S
As
119
Ash
///M Roadster -98
Varför förändra en bil som går exceptionellt bra, jag skulle låta den vara.

/Ash

Orginal är bäst!
sebbe
Hej Ash!

Bra,kan alltid bli mkt bättre!!!!!!Eller hur,vännen?
Låt bilen vara, byt avgassystem i stället. Mkt roligare.

M-POWER!!!!!!!!!

Länk
bm
47
bmw m3gt-95
bmw m3gt-95
m-bilar går bäst med orginalchip för det första så ger chip nästan ingen effekt alls +att när du chippar bilen är det ingen garanti att den kommer att gå bra jag chippade en m5-94 o jag fick aldrig bilen att gå bra försökte med 3 olika chip hos en duktig kille som trimmar bmw. den fick ryckig gång o nervös på tomgång!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.