|
|
|
|---|---|
|
Ni kan trimma era bilar för små pengar!!!! Chipp i finland kostade mig 317€ (typ 3000kr) hos jrm 2000kr??? Va!! Hur är det möjligt? visserligen är € dyr men hallåå ?? 1000kr Och vill ni tjäna stålar sälj era trimmdelar till finland!!! | |
ant |
kan man inte köpa grejerna i sverige. precis som många väljer att handla i tyskland eller kanske danmark och norge? ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
| När jag köpte kolvar till min Opel (det var TRW Ford Pinto kolvar) så var det billigare i Finland än i Sverige. Jag tror det varierar.. | |
|
ojay det är klart att det varierar men typ bmw då är det billigare i sverige. Opel... det finns en miljard oplar här och bmw 316 men inga 540,740,750,850 osv |
|
|
Ant Det blir dyrt med postföskott |
|
| det stämmer . därför finns det så lite trimmade bilar här i finland | |
|
matias Du har fel. Det finns trimmade bilar men dom är typ 316-320 eller Lada,skoda corolla Ke70 eller nåt sånt du vet :) Kyllä Sen V8 Pitää olla! |
|
|
Mathias: .... vasabo.. me 325 turbo... har du ngn länk till bild på din bil ? man borde juh kunna känna igen dig då.... ///air, BMW Club Finland #2150 MSN: luften@hotmail.com 325:an -> Länk |
|
cdabox |
soumalainen: är det någe fel på 316 ? =) |
| luften:......nej jag har ingen bild på den kan inte så mycket om datorer o sånt.... bilen är inte färdig ännu håller på med motorn nu. | |
|
Ok, går du i ngn skola här i vasa eller ? kanske du sett min 325a rulla på isåfall... kolla länken här under så... ///air, BMW Club Finland #2150 MSN: luften@hotmail.com 325:an -> Länk |
|
| Suomalainen:......Det stämmer men dom flesta som trimmar portar cyl locket + bättre avgasrör endast små ingrepp på motorn. inte så ofta man ser bilar med typ 350 hästar | |
| luften:........Jag jobbar vid en verkstad här i vasa. tror inte jag sett din 325 men fin. min e tnt gul med m3 spoiler ganska lätt att känna igen. en i brändö hade den före mig. | |
|
Men varför statsa på chipstrimmning då man kan sätta en turbo som mathias_ och njuta av trycket, inga som helst problem med sånt vid besiktningen. _________ Finns numera i Galleriet Länk |
|
|
->Luften Jag har iaf sett din bil här vid Tekniska ;) Mycket fin. |
|
| Går juh utmärkt att beställa från utlandet och betala med t ex Visa... Och åtminstone tidigare, när mitt intresse för trimning var större, så var många grejer billigare i Finland, tilläggssprut exempelvis, kolvar också...så sluta gnäll. | |
|
Hur sku ni få igenom en turbo vid besiktningen? Här lägger dom på en liter extra för turbon =/ Blir 3,5 liter det.... |
|
|
Inga problem att få en turbo genom besiktning.... bara du har papper på att effekten inte överskrider den tillåtna ökningen på 30% eller va det nu var.. (20 kanske) så går det att besikta. ///air, BMW Club Finland #2150 MSN: luften@hotmail.com 325:an -> Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.