|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vet någon vad cabriolettyget i Z3 är tillverkat av?. (Ser ut som en polyester/bomullsblandning av något slag???) Skall nämligen impregnera tyget så det står emot förslitning samt väta bättre. Och det är skilda impregneringsmedel för bomullsbaserade vävar samt polyester/nylonvävar, därav min fråga. Tack i förhand till den som är vänlig och ge ett svar, MVH ATG | |
|
BMW har ett litet paket med allt som behövs för att vårda sufletten. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Beställde BMWs cabrengöringskit (m. impregnering) igår. Tror de skulle ha närmare 500 pix för det... :( __ Länk |
|
|
OT: wolv: Jaså, här har du tid att skriva, men inte besvara mail?? :- ) Skojar bara... /Kidde Letar BMW... |
|
|
Tyvärr vet jag inte vad tyget är i för material. Jag köpte impregnering för båtkapell till min suflett och det har funkat bra hittills. /Hans |
|
|
Hur ofta impregnerar ni era sufletter?? Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Tjena Jag har inte den blekaste aning om vad det är för material i sufletten. Men jag vet att det är BMW Z-träff den 10 Maj på Mantorp park, och minst tre av er har en BMW Z3, så jag föreslår att ni bokar in 10 maj i era kalendrar. Mer om träffen och vilka aktiviteter som kommer att bjudas går att läsa på följande sida: Länk Nej jag är inte Norrman och det är inget skämt, jag har dock lyckats få tag på en Norrman som hjälpt mig med denna sida). /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Jag vet inte heller vad det är för tyg. När jag lämnar in min bil för lackskydd så impregneras sufletten och det är varje år. Det ska verkligen bli roligt med en Z3 träff ... =) Boka in er nu på almanackan och anmäl er nu så många som möjligt ... ju fler bilar/ägare desto roligare ! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.