|
|
|
|---|---|
|
Mina vindrutetorkare vill inte stängas av utan fortsätter i normal läget på alla läge utom det snabbaste.För att få stopp på eländet fick jag dra ut antingen en säkring eller relä under baksätet. reläet är kollat och fungerar.Det som drar detta relä(styrspänning till spolen)verkar vara det som hänger sig. Finns det fler relä inblandade? Kan kontaktläge i torkarspaken hänga sig? Tacksam om någon som löst detta problem kan ge mig tips. | |
|
Är det möjligt att jag är helt ensam om detta fenomen,någon har väl råkat ut för det? |
|
|
min lever ett eget liv på 535:an för när man trycker neråt ska den gå en gång ! ibland gör den det och ibland 2 ggr , 3 ggr och ibland konstant tills jag trycker ner igen... rätt irriterande /Mvh Göran |
|
|
hade problem med torkaren. parkerade lite hur som helst, ibland stannade den inte och ibland slog den bara några slag och stannade. Mkt skumt. kolade upp parkeringsgivare m.m men hittade inget fel. bytte motor och allt blev bra! finns två olika fabrikat på motorn, bosch och swf. bmw vet vad du har för modell, sen om de vill berätta det är en annan sak. 800 kr på skroten. nickeberka |
|
|
har haft samma problem fick byta reläet under baksätet efter ett bra tipps här på bmwpowersidan nu fungerar det obs. billigare på bmw än skroten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.