|
|
|
|---|---|
|
I dag fick jag veta vad det vanligaste felet med glapp i skärmen till Tv/nav displayen. Det är att lysrören bakom displayen blir dåliga och därför börjar glappa. Så jag skruvade ur skärmen och såg att dom små lysrören hade börjat bli svarta som vanliga lysrör blir när dom blir gamla. Det jag undrar över om någon vet om man kan få tag i endast skärmen eller dom små lysrören? Det är NEC som tillverkar skärm och bakdelen till skärmen är det Philips. NEC Artikelnr: NL3224DC34-03 M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN Såld :( Nybliven 750i E38 ägare :) | |
|
jag tro inte att din problem är lampa utan driv delen till den jag har fixat några. jag tro på en kall lödning vill du har hjälp? maila mig |
|
|
Alt fungerar i skärmen men man kan se i bland väldigt lite om det är mörkt ute när den den är släckt. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN Såld :( Nybliven 750i E38 ägare :) |
|
|
"Du har mail" M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN Såld :( Nybliven 750i E38 ägare :) |
|
| Har varit på BMW i dag och satt upp bilen i diagnosen, har haft samma problem med min skärm. Det visade sig att video modulen var trasig. Förslaget ifrån dom var att köpa en ny enhet för 6 200:- Är det någon som vet om det går att laga den gamla? eller om det är någon som har en ligger och skräpar som man kan få testköra? Tacksam för förslag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.