AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
435

färg på demoneyes

vet att denna fråga kanske hör hemma under "styling" men allting händer så sakta där, å hoppas få råd snabbare här. =)
håller på å ska göra egna demoneyes till min bil, å ska nu ikväll beställa dioder, men frågan är, vilken färg är snyggast på en alpinvit e34? för vill ha det ganska diskret å stilrent, inge raggarstuk, är som i valet å kvalet mellan dioder som lyser supervitt, lr blått. är som mest sugen på blått, men är rädd att det ska lysa FÖR blått, så det blir fjortisraggarvarning.
men kom gärna med synpunkter å ge mig råd.
kan som int bestämma mig!

Mvh Björn
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Helt klart blåa..ser snyggast ut tycker jag..vet du om det går att besikta med blåa angeleyes?

//Roger

-----
Länk
bra fråga... men tror det ska gå rätt bra.... lyser ju inte starkt... å lyser ju som positionsljus

Mvh Björn
Förutom varningen som du själv nämner så utmanar du ju ASB om du sätter i blå dioder. Stor risk för att du får nerslag på hela arrangemanget eftersom du gjort ingrepp i en e-märkt ljusanordning, vilket inte är tillåtet.
Med vitt ljus så kanske... om de är på solskenshumör.
Sen är det ju farbror blå också som kan bli lätt irriterad över dylikt, och börjar kika in och ser att ordinarie positionslampa är borta.
Inte blir det bättre av alla truckers som sätter en eller flera blåa högintensiva dioder mitt i framrutan, till de redan befintliga ljuseffekter som de brukar ha. Klart att sånt retar och sen får det återverkningar på annat, tyvärr.

FP
joo... det har du ju rätt i... ligger nå i det.... jaa..ska kanske satsa på vita då, för är samtidigt rädd att med de blåa.. så kommer det utmärka sig nå jevulskt... jo... får bli så... men tack.

Mvh Björn
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.