|
|
|
|---|---|
|
Under 2003, vilket evenemang i BMW klubbens regi förordar ni att man ska åka på? Vem isf är kontaktperson där? Jag prioriterar bankörning och liknande fullgasarr. MVH/ Qvarnis | |
|
Utan tvekan den stora träffen den 9 - 10 augusti på knutstorp! Årets tema är tävlingsbilar från förr och nu. Så det är bara att stoppa in tältet och griltillbehören i kärran och komma ner till södern ;-) MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
Pelle Persson: Hur mycket får man köra? Qvarnis |
|
| Knutanträffen är det ju alltid MINST mängd köra på.... | |
| Gävle-träffen är oxå kul...inte bankörning men väl kon- och strippkörning... :) | |
|
BMWCS ordnar en banträff på Mantorp i slutet av maj. Kan nog bli mycket folk men Mantorp är en juste bana... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Qvarnis, Det är med BMW SC som det körs mest Kolla kalendern på Länk |
|
|
Klart du ska komma till Mantorp den 10 Maj, då har BMW Sport Club tillsammans Audi klubben banträff där. Då kan du visa vad din M5 går för. By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Okej alla experter och gamla rävar. Ge mig ETT datum för mer kommer jag inte att hinna med. Vilken banträff gäller om man vill köra tills hjulen trillar av?!? Tack på förhand/ Qvarnis |
|
|
10 Maj med SC är bra för det är en stor bana men det blir nog mycket folk. Det går ju aldrig att säga vilken träff som det blir mest åka på. Oftast är det ju minst folk på träffarna som SC har i egen regi. Den 10e Maj är ju både Audi och Gävle sek. med. |
|
|
Hur anmäler man sig och vad kostar det? Vem kan svara på frågor om arret? Qvarnis |
|
|
Det är ingen föranmälan på arr. Medlemskap i SC eller CS krävs. Mer info finns på www.bmwsc.com Det går bra att maila mig om du har fler frågor. Mvh Per, BMW Sport Club |
|
|
Zodiaken: Så det är i princip bara att dyka upp och betala medlemsskap på plats? Isf, när börjar det? MVH/ Qvarnis |
|
|
Q: Yepp, så enkelt är det :) Incheckning brukar börja ca 8.30 /Per |
|
|
Jag skulle nog gissa att det kommer bli mera plats för att köra på BMWSC-träffen på Sviestad den 13 juli eftersom inte Audiklubben är inbjuden till den träffen vad jag vet (på Mantorp 10 Maj är Audisarna inbjudna. Det blir säkert ett hiskeligt accelerande med vissa Audis längs långa rakan, hehe) _MEN_ långa Mantorp är ju lite annan sorts bana än Sviestad...(även om jag personligen gillar Sviestad starkt! Knixig o klurig bitvis) /Magnus T Länk PS: Om jag inte är ute o cyklar så har jag för mig att jag lovat lägga en slalom (i stora maskindepån) på Mantorp den 10 Maj :-D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.