|
|
|
|---|---|
|
Låset på förardörren är trasigt (en metallbit som gått av) Kan man byta ut bara det låset och ha kvar samma nyckel? Lär ju va rätt dyrt på BMW? Hur gör dom på skroten, kan man köpa lås+nyckel där? Bilen är en 325i -88 ---------------- Kör också båge! www.sporthoj.com | |
|
Hjälp? ---------------- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
Du kan köpa en repsats med kolv och allt som du själv knåpar ihop, lite puligt men då kan du använde den nyckeln du har idag. Kostar typ 300:- (kommer inte ihåg exakt) till vissa modeller kan du mot extra kostnad få det färdigt mend et kostar lite extra och vad jag förstått går det inte att få till E34 www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
pcdoktor: Tack! På BMW eller? Tyckte det verkade för billigt för det, men vad vet jag =) ---------------- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
är också lite intresserad... lilla plåtbiten som skyddar in till låset har trillat bort el. dyl.. så det hade varit bra att få dit det rätt.. --------------------- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
För att göra ett förtydligande 1. jag pratar E34 2. jag menar själva innanmätet, själva "runtomkriget" ingår inte, det som är med i satsen är kolven och ett antal små fjädrar,stift. med lite pul bygger du ihop en identisk kolv som den du har och vips kan du använda din befintliga nyckel. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra forum.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.