AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
5.684

är det många som kör bmw i kalmar trakten?

Sida 8 av 8
Jessie
Ste: Det låter som ett utmärkt förslag. Skulle vara skit kul.
St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Ok... kanske skulle vi starta en ny tråd om vilka som är intresserade att hänga på. verka som att denna tråden ligger rätt långt bak och då kanske lite svår att upptäcka, sedan är den ju rätt gammal. Men då kan vi ju också se hur pass många det är som är intresserade och hur många vi kan tänkas blir. Vore Trevligt att kunna ta ett gruppFoto med alla bilar också. Behöver ju lixom inte vara något speciellt mer än att vi samlas glider uppåt Borgholm kanske kunna stanna till och kanske rada upp bilarna dom som vill och kunna ta några kort o sedan tillbaka. Sätter man upp för stora målsättningar i början blir det ju lätt att det glider bort. men jag tycker detta räcker och det verka fler av er vara överens om ju =)
Sedan finns det ju annat i kalmar för dom som vill lite senare på kvällen.

Just nu anser jag själv att det är lite tidigt. ska in med bilen på lack. lite stenskott o annat som ska fixas. men vilket ca datum anser ni själva låter OK.. ??

Le
636
LeeRoy
328 -99:a
Tjabba kalmarbeemers :-)

min pärla har rullat nu en vecka efter avställningen :-) mycket lycklig jag vara,, haha..

ja e lätt på en träff,, å ta lite foton m.m :-) bor i kalmar....

LeeRoy
Jessie
Ste: En ny tråd är nog inte helt fel samt att få reda på hur många som verkligen hade tänkt komma.
St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Tycker ni att det är dax att starta en ny tråd om detta nu eller tycker ni att det är för tidigt. Man vill ju inte att det ska rinna ut i sanden bara.
E-28 Racer!
Ja en ny tråd nu!
supramicke
hej hej i karlskrona finns d ju lite beemer alltid skoj o glida ju...

supramicke
hej hej alla... tycker bmw e d enda som finns överallt... är från karlskrona o här e d gott om beemer... alltid skoj o glida ju mvh micke

supramicke
hej hej ja i karlskrona rullar d ju lite bemmer tycker ja d e ju alltid skoj o ut o glida lite hehe....

mvh micke

St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Någon som har förslag på vilken tid/månad vi kan dra igång?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.