AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
5.693

är det många som kör bmw i kalmar trakten?

Sida 7 av 8
LeeRoy

kan du få göra i sommar.. du vet inte någon som ska bygga turbo e30 i kalmar?
Jessie
Nyström L: vi får ta ett race framåt sommaren.

mvh
Le
636
LeeRoy
328 -99:a
Nyström L

tyvärr ingen aning... yepp te sommarn faen va man längtar... sitter på jobbet nu tittar ut faen de snöar jö...!!!! men men... första april ställer ja på pärlan även om de e två meter snö.......!!!! pallar inte vänta längre... :-)

LeeRoy
St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Jag har ett grenrör till min E36a samt spridarna. kom dock inte längre. Man har för många projekt samtidigt. aldrig lär man sig. men någon gång ska det väl blir klart.

Nyström: Ja obs suger nu. jag har inte vart där inne på bra länge. men till sommaren är det faktist ganska OK. Man träffar ju alltid någon man känner med. Vi får väl samla oss en kväll tycker jag.
Gäller bara att någon styr upp att.
jessie:

Vad har du gjort med din motor?
Om jag åker på pisk så åker jag t garaget och byter bil isåfall.. =)
Jessie
Nyström L:
Den har en standard trimning:) Jag säger inte att jag kommer vinna men det vore jäkligt kul att köra mot en annan turbo E30. Bara man har kul å de har man med en E30:)

Har du någon värre än 327 TIC?
en nytrimmad camaro-67.. ett 350 truck block med edelbrock e-tec toppar, edelbrock insug, holley 770 förgasare, en grym kam, headers, hi fördelerare... och en massa annat! summit racing i usa byggde en motor fast med mindre förgasare och snällare kam och dem plockade ut 480hk!
Vad har du för grejor på din 2,5:a da? sänkt komp lr nåt?
Jessie
vill inte köra mot Camaron:)

Jo den är kompsänkt. kör med en hybrid turbo från GIK (Garett T04). M5 3,8 spridare m.m.

E-28 Racer!
Blir det nåt träff i Kalmar i år då???
St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Jag är på iallafall
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Tycker det var ovanligt gott om BMW och div andra finbilar i Kalmar i somras.
Länk

///MVH Hasso
Länk
Det finns hyffsat många fina bilar i kalmar... med tanke på att det inte är en så stor stad!!
St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Men jag tycker gott att vi kan ha en vad ska vi kalla en träff senare när värmen kommer. och att det blir av. för det finns ju en hel del bilar
E-28 Racer!
Ja det finns ju ett bra antal med bemmers i Kalmar med omnejd!
Så ett BMW-träff är ju ett måste i sommar Jag menar det finns ju säkert folk som inte är från Kalmar som dyker upp Bara vi Annonserar ut det här på forumet i tid!
Eller va säger ni??
Jessie
Är själv från Växjö trakten så de vore kul att träffa lite BMW folk från Kalmar.
St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Ja! Växjö där rullar det några. om inte annat så gjorde de det! inte mer än 10 mil så det är ju ingen lång resa
va
21
vaesterlund
320 -E36, 92a
Japp från Kallekrona finns det säkert en del som vill vara me på ett hörn me :) iaf jag. Har nog en å annan kompis som mkan kan slita å dra lite i..

Roger
E-28 Racer!
Ja men då är det väl dags att börja snacka datum då! Och givetvis plats oxå!!
St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Om det är väder o så och det råkar vara lite sommartid.. Jag vet inte redigt när ni andra hade tänkt er?? Men skulle man inte kunna träffas i kalmar sedan dra en repa upp till Borgholm eller något sådant och sedan tillbaka?? Ett förslag bara
va
21
vaesterlund
320 -E36, 92a
De e ett grymt bra förslag ;) låter kanon ju...

Roger
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.