AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
5.694

är det många som kör bmw i kalmar trakten?

Sida 6 av 8
56
sören
325ic -93
yyeeess jag är inte ensam hehe =)

jo i stort sätt är det väl bara värmen vi väntar på..

mvh sören
Visa användare
232
griegertz
BMW 525 M touring-05
jag är uppvuxen i Kalmar och kommer och hälsar på en hel del, vi lär ju synas i sommar! Har flyttat till sveriges framsida sen 5 år, men gifter mig på baksidan i höst ;-) Har bytt till M3 spoiler och M3 fälgar sen bilderna är tagna.
56
sören
325ic -93
hej griegertz

jävla fin bil du har =)
du får gärna lägga ett inlägg eller nått om du ska förbi kalmar nån gång för jag skulle hemskt gärna vilja se din bil.
det är något av min drömbil osså..

mvh sören
56
sören
325ic -93
tyckte det var bäst att lägga ett litet inlägg. såg nästan ut som vår tråd har dött

jo angående träffen...
jävla pissväder än så länge men träff ska det fan bli om det så är det sista jag gör =)

mvh sören
St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Det kommer

Ste
ro
106
robbe
325i e36
Det är klart att det ska bli träff.

/Robert

BMW - Vad annars?
56
sören
325ic -93
äntligen verkar det som det fina vädret är på gång =)
är det nån som ska ut och köra i kalmar idag fre 9/5.
tycker vi ska träffas och börja planera vår lilla träff lite grann

mvh sören
St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Ja nu börjar det blir fint ute, hoppas det fortsätter. Ska tyvär inte ut ikväll. Kan blir en runda imorgon istället. Men vi får väl ta o börja o bestämma oss lite granna nu tycker jag.

Ste
ro
106
robbe
325i e36
Tjena

Någon ifrån Kalmar som ska till strippen på lördag??

/Robert

BMW - Vad annars?
St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Jag ska!

Ste
56
sören
325ic -93
självklart man ska till strippen.
fast jag åker nog upp dit så jag är där vi 07:00 eller lite tidigare.
med andra ord bör jag stå rätt så långt fram i parkeringen så ni bör väl se min bil =)

mvh sören
Jessie
bor 8 mil från Kalmar så man är väl på Öland nästan hela sommaren. Sundh på forumet brukar också vara med, han har 2 st E30 M3.
Visa användare
325
Mathias Tjäder
M535i -86
1602 -74
Jag bor c.a 7 mil från Kalmar, så det händer väl att man åker över till Öland ganska ofta på sommaren. Är gärna med om det händer nåt...

Länk

Mvh Tjäder
Le
636
LeeRoy
328 -99:a
Tja!! kalmarbor... hade ni nån träff förra året?? har precis införskaffat mig min första beemer :-) e hel nöjd fast ja körde den bara en vecka när de va plusgrader, nu står den nerplockad.. ska byta front å baklucka å så , lite stereobygge, högtalarna strular knäpper så satan när ja har båda lågnivåkablarna inkopplade hmz..... :-) hoppas den ska va klar tills första april :-) ... skulle va gutt att första helgen i april typ på fredan 2:a april komma i karavan till obs-parkeringen, visa japsen hur en bil ska se ut :-) några som e på?

LeeRoy
Min kommer snart ut..
En kompis håller åxå på att turbo konventera sin..
St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Dessvärre blev det inget. Pga av olika anledningar. själv smällde jag min förra med ett rådjur. tog ett tag innan fick den iordning.

Ska försöka får min 325 klar till April. Man har lite att fixa som sagt. Har dessvärre en lackskada på min ena dörr samt fixa till motorhuven från alla dess stenskott helst innan jag ställer på den. Nya däck bak mm. Allt kostar pengar som sagt =(

Projekt med att köpa några e30`s och fixa en ihop ett fint ex.

Sedan har jag just börjat med att uppdatera stereobygget från ifjol med nya prylar.

Ska blir kul att träffa fler av er BMWnördar =) OBS är jusom sagt ett poppis ställe att träffas på. Ser jag fram imot.
Tycker parkeringen blivit kass.. kommer nog vara vid baronen/hamnen i sommar där det är lite annat folk åxå!!
Le
636
LeeRoy
gutt :-) de finns lite beemers i kalmar som e på g :-) ... verkar som alla e stressade till första april hehe...

baronen hmz kan funka, brukar annars typ ba cruisa igenom där..

LeeRoy
Nu under vintern så tycker jag att det är dåligt på parkeringen.. men under sommaren så är det mycket bättre! Fast det blir väl mest läckeby med 327 tic:en.. det blir skoj med ca 300hk på 1100 kg
Le
636
LeeRoy
Nyström L

ja måste få kika under din motorhuv.....!!!

LeeRoy
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.