AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
5.674

är det många som kör bmw i kalmar trakten?

Sida 5 av 8
Visa användare
130
Eber
325i -87
Jag var ute igår och körde runt lite... hade hoppats på läckebyrace, men enligt ryktesvägen så blir det av nästa helg istället... surt, då ska jag till elmia.

robbe det var dig jag såg cruisa runt lite på obs! jag stod med två polare och rökte utanför min svarta e30 - skitig :/
Tänkte nästan gå fram o fråga om du surfade här, snygg bil och fina fälgar du hade f.ö.
Vi får väl snackas vid lite nästa gång vi träffas (jag kör en 4-dörrars, tror inte det finns så många såna på "parkeringen")

sören: precis som förra helgen var det Gott om folk ute, riktigt trevligt faktiskt. Verkar vara bättre drag än förra sommaren.

Är det fler än jag som märkt att det cirkulerar hur många epor som helst med fulla 16-åringar som skriker idiotkommentarer?

På tal om elmia, är det fler som ska dit? Vi tänkte nämligen köra lite karavanstyle dit upp i år igen (brukar vara samling typ vid rasta, en hög jänkare och en hög tyskt/japanskt :), vore kul om man fick ihop ett par bimmers! jag ska upp på fredagen.
Visa användare
130
Eber
325i -87
Fel: lördag åker jag till elmia
ro
106
robbe
325i e36
Eber:

Om det var en delfingrå med BSR dekaler så var det mig du såg.
Sjyst att du gillade bilen, jo jag är rätt nöjd med fälgarna faktiskt.
Jag tyckte annars inte att det var så många e30 bilar ute, inte vad jag såg i alla fall.

MVH
Robert

BMW - Vad annars?
ro
106
robbe
325i e36
Eber:

Visst får vi ta och talas vid nästa gång vi ses.

MVH
Robert

BMW - Vad annars?
56
sören
325ic -93
elmia i helgen.

karavannen avgår kl 08:00 från rasta.
försök få i hop lite beemers.
jag kommer med min =)

det blir väl lite race på lördan efter elmia man kommer ju hem på kvällen. så det blir nog race =)

förresten jag hatar epor vill fan bara krocka sönder dom varje gång jag ser dom grrrrrrrrr

mvh sören
bm
653
bmw_m6
2002 - 75
120d - 06
Får man fråga varför ni inte följer med till träffen i jpg på söndagen??

-=$¤CimmenpoweR¤$=-
Att skriva är silver, att "söka" är guld!
Länk
56
sören
325ic -93
såg den tråden nu =)
inte helt omöjligt att man hänger med.

men är det många som ska köra i karavannen ifrån rasta i kalmar????

mvh sören
Visa användare
130
Eber
325i -87
Sören: vilken dag pratar du om? vi (jag o polare) ska upp antingen på fre eller lör, men det var på lördag som de flesta härifrån skulle upp... rätta mig om jag har fel

Nåja, ska ner till karlskrona nu o kika lite vad som händer där

Keep me informed, och ni från kalmartrakten som surfar här: häng på karavanen till elmia, blir ju fett!
56
sören
325ic -93
eber: karavannen avgår kl 08:00 på lördag till elmia
klart du ska med. hoppas det blir mycket bilar

vad händer i karlskrona idag?????

förresten är det nån som har kommit på lite fler idér till vår träff.
det börjar ju bli riktigt fint väder nu ju =)

är det nån ska ska ut och glida i kalmar idag onsdag??

mvh sören
Visa användare
130
Eber
325i -87
Sören: inte mkt hände i karlskrona =)
skulle skjutsa en polare dit o sen kika runt lite... käkade Maxi-hamburgare för första gången i mitt liv iaf :D

Antingen ska jag ut o köra lite, eller så kommer jag vara full på Palace, isf är det dags att börja pimpla i sig lite öl nu!
Mr
12
Mr.Lyth
318is Coupé -92
Sören..
Jag är gärna med på en träff också...
Bara säg till!!

//Te00b Jonas

56
sören
325ic -93
eber: hehe jag var bara ute o gled till 19:30 i onsdags sen gick jag på palace och söp skallen av mig =)

men idag fre ska jag nog ut en runda, för nu har jag inga pengar att supa för hehe =)

är det nårra som hänger på karavannen till elmia imorron kl 08:00 ifrån rasta...
56
sören
325ic -93
mr.lyth/jonas: tja jo det blir nog en träff lite längre fram. vi väntar på lite värme.

gutt att du har hittat hit till forumet.
ska inte du till elmia imorron???

mvh sören
Visa användare
130
Eber
325i -87
Jag kom aldrig så långt som till palace på onsdagen. Fastnade på KM, svinbillig sprit överallt =)

Syns kl 0800 imorgon då, hoppas att många sluter upp!

Simma lugnt
56
sören
325ic -93
låter kul!!

japp klart vi synes imorron, men tänk på att karavannen går kl 08:00. kom dit 07:40 så hinner vi snacka lite innan

jag har varit o fixat kamera nu =)

mvh sören
ro
106
robbe
325i e36
Ingen som ska ut och glida ikväll??

/R

BMW - Vad annars?
Visa användare
130
Eber
325i -87
Tjo, nu var man hemma efter en dag i jönköping-elmia

Vart en hel del tuffa bilar, särskilt en vit E30 M3 med 2litersmotor och 220hk, grymt frän

Dit och hemvägen var ju som väntat fylld av fartupplevelser =)

Sören: tyvärr hann vi ju aldrig snacka nåt på rasta. Jag kom sent o allt var upp o ner bland oss som kom från öland. Fast det var väl du som blåste om mig innan karlsro-rondellen :D
56
sören
325ic -93
hej hej jo då har jag också varit på elmia...
håller helt med dig eber det var rätt mycket fina bmw.

men jag kan inte hålla med dig om att vägen dit var fylld med fartupplevelser för det var fan den långsammaste karavann jäveln jag åkt i =)
eller så var det väl bara jag som vill köra ovanligt fort =)

hmm tänkte inte så noga på vilka jag blåste förbi i början.
det var bara plattan i mattan som gällde.

mvh sören
56
sören
325ic -93
verkar som vår lilla tråd har dött ut =(

fan igår (tisdag) var det fint väder då var man ute e lite runda =)
hoppas det fortsätter vara sånt väder..
St
630
Ste
325 Coupe
320 - 85
2002 -72
Jag ligger o bevakar tråden. bara att hojtar till när vi ska sätta igång. Tråkigt bara att man inte verka hinna få ihop kärran redigt, men Det går ändån.

Ste
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.