|
Sida 3 av 8
|
|
|---|---|
|
ste: håller helt med dig ste. bara vi träffas. nu är det lite ljusare på kvällarna osså när vi har ställt om kl =) hmm men när är det aktuellt ska vi ta det så snabbt som möjligt eller ska vi vänta nårra veckor så det blir ännu ljusare på kvällarna?? skulle ju vara kul om bara vi bmw ägare kunde träffas nånstans innan och sen köra karavan till obs =) det var inte mig du såg i fredags. det var min kompis martin som var min chaffis då. jag fyllde år och var asafull på vallen =) kan man tänka sig att han snackade med en röd crx martin kör nämligen själv en blå crx delsol. =) |
|
|
vi får int ha nån träffa nu i veckan för jag till åre då =) festa satan... |
|
|
själv tycker jag att vi väntar några veckor till. då har man förhoppningsvis fått på fälgarna, ser bara för tråkigt ut just nu. men annars får det går det med. Karavan till OBS vore en skitbra ide tycker jag. Snygg bil föresten! Vad tycker ni andra?? Mvh: Ste Ste |
|
|
Hej Man kan ju träffas vid Rasta och sedan köra i karavan till OBS eller så. /Robert BMW - Vad annars? |
|
|
Ja det är ju ett perfekt ställe att träffas på först Ste |
|
|
tackar ste. bra ide robbe. stor parkering där man kan rada upp alla bilar. men vi kan ju börja planera lite smått. ska vi försöka spika ett datum?? men kanske kan slänga upp lite lappar här och var i kalmar ifall det finns bmw folk som inte upptäckt denna fina sida =) sen kan man ju lägga nån tråd här ifall det finns icke kalmar folk som vill komma också =) och alla andra som kör bmw i kalmar, kom med idér o förslag. mvh sören |
|
|
Hej Jo, Rasta brukar ju vara en populär mötesplats vid bilträffar så jag tyckte det kunde vara en bra idé. Tycker att vi kanske ska vänta någon vecka eller så tills alla (dom flesta iallafall) hunnit få på sommarpuckarna. MVH Robert BMW - Vad annars? |
|
|
hehe sommarpuckarna skulle varit på för 3 veckor sen hehe =) jo jag tycker också vi väntar nårra veckor tills det blir ljust på kvällarna mvh sören |
|
|
Ideerna flöder ser jag. Rasta, kanonställe. Nu tänker jag beställa BMWPowermärke till bilen så man gör lite reklam ute på stan! |
|
|
Sören: Jo du har helt rätt i att jag är lite sent ute med att lägga på sommarpuckarna. Men jag var tvungen att köpa nya däck och det har inte blivit av förräns nu. Men nu ska jag ta tag i det och få på dom. MVH Robert BMW - Vad annars? |
|
|
okej då förstår jag =) vad blev det för däck då? är vi inte fler än 4 - 5 st ifrån kalmar på det här forumet mvh sören |
|
|
=( har dåliga nyheter var borta på automax ooch hörde lite varför min bil knackar när den är kall? fick svaret det är hydraliska liftar så det kostar 10000kr att fixa. fy fan jag blir så arg jag som redan har lagt ner en massa pengar på motorn. skit också =( /sören |
|
| jag är med ring mig ste har mitt nummer är säkert i närheten | |
|
perfekt trkra bra att vi blir fler och fler =) mvh sören |
|
|
Sören: du behöver inte oroar dig. behöver förmodligen inte Byta alla om det nu är det som är felet och det går att kolla upp vilka som är dåliga För kammen tror jag absolut inte att det är. Ovanligt att de slits på M50. de kostar 250kr/st iallafall. Menar du att det skramla till när du starta bilen eller? Hur länge håller det på? Min gör så iallafall. Ska fixa det när jag får tid till att. 10 000:- får du en hel fin 325 Motor för idag med Box o härva. Men sen vad man väljer o göra det beror ju på. Mvh: Ste Ste |
|
|
trkra: =) Jag hade räknat med dig. försök o får med T med 328 ifall han har möjlighet Ste |
|
|
sören: Det fick bli Dunlop däck. Har det bokats nåt datum ännu? /Robert BMW - Vad annars? |
|
|
Tjena Har det här med träffen lagts ner? /Robert BMW - Vad annars? |
|
|
Nej Absolut inte. redan dragit ihop en massa folk. Men vi tänkte väl vänta några veckor.. blir lite ljusare samt samlat ihop alla. Lyckats fixa 5,, vet inte hur många vi blir med alla. men fler blir vi. Ste |
|
|
Ok, vänta inte för länge bara. /R BMW - Vad annars? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.