|
|
|
|---|---|
|
Hei! Hilser så mye fra Norge! Glimmrende side, med mye bra innhold. Men nok om det... Jeg har en 1980 e21 320 stående, som jeg kunne tenkt meg å gjort litt moro med. Det vil si bytte til en annen motor.. Noen som kan gi meg tips til noe som passer ganske greit, uten for mye ombygging? Tenkte litt på en 325i e30 motor eller noe... Finnes det noen som kan gi meg en komplett oversikt over hva som må gjøres for å få denne motoren ned i e21'n min? Da mener jeg alt fra motor til instrumenter og bakaksling. Har lite peiling på skruing og sånt, så dere får unnskylde det sikkert idiotiske spørsmålet. På forhånd takk for gode svar og tips! | |
| ja jag hade ju satsat på en 323 motor från en e21 har för mig att det ser likadant ut inte säker dock | |
|
Hei! Takk for svaret! Hvor mye hk har en 323 fra e21 da? Og går det an, å enkelt trimme den til mer? Hva bør man i tilfelle gjøre? Er dette bedre enn å sette i en 325 fra e30? |
|
| 143hk | |
| ja jag har för mig att du inte behöver göra några störe modifieringar i motor rummet och sedan kan du ju alltid turbo konvetera 2,3 eller kan du gjöra som jag pressa ner en turbo konveterad s14 motor sedan blir det skoj | |
|
Hmm.. Dette høres fristende ut! Jeg har faktisk en 323i delebil, med komplett motor. Da tror jeg at jeg setter i den jeg. Turbo ja... Hva må gjøres for at det fungere med turbo på denne motoren? Takk for tilbakemeldingene! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.