|
|
|
|---|---|
|
Bodde i Mölnlycke innan och sprang på Tomas Ravelli ett antal ggr på Statoil i centrum......ser dock att han skall ge upp sitt BMW ägande eller ser jag fel?? Kolla länken och se om det är Ravelli längst ner. Länk OO=00=OO | |
| Visst är den han! :) Kanske har köpt sig en E65??? | |
Conny Sonnysson |
Enligt bilregistret så var det en viss Tomas Ravelli som ägde den i alla fall. |
| 102 000mil är ju lite imponerande;) | |
|
:-) Lite fel i annonsen va......:-) OO=00=OO |
|
| Han ska väl sitta och puttra i sin Mercedes A-Klasse som han också äger. :o) | |
|
WOW! Vilken snygg matta han har i bilen!!! NOT! Mvh Abbe Länk |
|
|
Abbe: kolla även Hassos bilder ang. just mattan.... Om Hasso är smickard av att ha samma matt-smak som Ravelli förtäljer dock inte hans dagbok.... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Nja det ser ju ut som en hallmatta och är nog inte äkta handknutna av barn i Asien och ingen BMWlogga heller. Plagiat men det skyddar ju orginalmattan :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Hasso. Härliga hem i Staffanstorp hade dina mattor i fynd hörnan .....100:-/st .... dom kanske har fler kvar om du skall ha en uppsätning till ...*S* Orginal BMW har ju vi BMW trogna...... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
GM:Hur många köpte du ???:)) ///MVH Hasso Länk |
| Dom hade även MB.... tänkte ett tag köpa till en bekant i Kumla...... skulle jag gjort det?? | |
Bimmer7er |
Snygg bil med snygg färg ;-) |
BMW Kungen |
Hej, tänkte bara göra ett inlägg i denna dumma disskution, bor granne med ravelli och jag skiter i vad han har för bil. men bilen är fin. Mvh /// Kungen |
|
Respekt!! Pucko. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.