|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Såå ja Roth!! | |
|
Har nyligen köpt en 318i touring-90 som gått 18000mil, Vad kan man förvänta sig av denna bil i framtiden? |
|
| Serva den bara så kommer den gå många mil till. | |
| Nu är det så att jag har sålt min touring.... kunde inte hålla mig ifrån volvo stallet......men det var en jäkligt skön bil att åka i och köra.... Sorry.......... | |
|
325iAT - 89. Har precis passerat 30.000 mila strecket. Går kanon, har ägt den i många år och den har varit min mest problemfria bil. Visserligen gick kamremmen av för något år sedan vilket resulterade i renoverad topp mm. Javisst ja, glömde att AC'n lade av förra sommaren. Det var mindre roligt med tanke på hur varmt det var... Som en smörklick i stekpannan ;) Men nu har den blivit för liten för vår familj så den blir nog till salu efter besiktningen (om ett par veckor). Nu blir det nog E34 touring istället. Lite sorgligt är det faktiskt när man tänker efter. |
|
| Det finns rätt många touringar i Sthlm. Har sett flera 325:or på söder bl.a | |
|
Kör en vit 320i -89 Håller på att fixa den i besiktningsskick. Tänker byta framlyktorna och fjädrarna+dämparna. Tänkte köpa en 60/40 sänkningssats. Vart skulle ni vända er? Vem har bra priser på sånt? Jan BMWCS # 3966 |
|
|
Har en laxsilver 320t-89 som bruksbil,mkt trevlig bil bortsett från att den varvar så förbaskat ,men har en diffad 323 klump liggande som ska monteras så då lär den gå lite lugnare. Länk |
|
|
Grabbar kör ni inget med era E30 Touringar. Ja har en 320i -89 som har precis passera 34600 mil på mätaren, då har jag kört ca 600 mil med trasig kabel till bakaxel klumpen. Har haft bilen i 5 år och då hade den gått ca 18000 mil. Har inget slitage i motorn som inte ska vara. BMW i nyköping tror knappt på mätaren. Så jag är hel nöjd. Kör vidare BMW FOREVER |
|
|
Hallo! Har en 320i Touring -89. Är så j..va nöjd med den. Men nu har min baby börjat att låta lite oroväckande, så man är nu ute på jakt efter en schysst 325 motor att stoppa i. För jag tänker nog behålla resten och göra mig av med motorn. Jag tycker ett E30 karossen är nog en av dom snyggaste BMW gjort. "E30 FOREVER" |
|
|
Hejz Har en 320i Touring -89 som har går drygt 24000Mil låter inte nått fel alls på den just nu iallfall... Är rost som har börjat krypa fram nu på den men skall ordnas inom en snar framtid |
|
|
Har en 325:a med 27000 mil på mätaren som går ruskigt bra. En roligare och mer praktisk bil får man leta efter. Mycket nöjd men den får nog ge vika för en 530 då jag behöver en större kombi. // Anders |
|
|
har en 316iT -92 med 11400 mil på mätaren...den känns som nu fortfarande...en helt underbar bil... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
| Jag börjar åka 318i Touring -92 på lördag :-) | |
| ja e30 touring är an bra bruksbil men den börjar bli lite väl ful nu tycker jag. Antagligen därför min är så svårsåld.. :( | |
|
Päronen har en 325t. 16500 mil, känns väldigt tight. Börjar krypa lite rost på den nu. Ska fixas! |
|
| FUL? Klassiker ju | |
|
Min är till salu om nån är intresserad?? (finns på blocket) Ha en bra dag! //Tobbe |
|
|
325 iA 88, 24500 mil, AC, renoverat topp mm..mm.. Beg marknaden verkar vara helt dött! Min är också till salu, förväntade mig att det skulle ta tid och sälja den men det verkar ta ännu längre tid än jag trodde. Det är tur att man inte har bråttom! Mvh Abbe Länk |
|
|
325I Touring -89, 20500 mil, Går klanderfritt förbrukar nästintill ingen olja. Har inget att klaga på den faktiskt. Möjligtvis att fästena till bagage"gardinen" är lite trasig. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.