|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag undrar om någon har ett tips på var man kan placera en DVD i en e38a? Den är ganska liten, ungefär som en dator-cdspelare. Jag har kollat lite och kan bara få plats med den i handsfacket, är det nån som har något tips på var man kan sätta den så att man når den från baksätet? Jag ska ha en takmonterad skärm från alpine till DVDn och trådlösa hörlurar =). /erik | |
|
Hmm, jag har funderat på samma saker som dig. Jag har tänkt att man kanske kunde montera dvd-spelaren under sittdynan (alltså bakom vaderna på den som sitter bak) Har dock inte kollat om man kan skära ut ett hål där. För plats finns där.. bara att köpa en monteringsram i DIN-format o göra ut hålet efter denna..... kan det funka? V8 rockar fett! |
|
|
Tänkte på det också....men kan inte kabeldragningen bli lite krånglig då? Det finns ganska bra med plats där....men mellan själva sätet och botten som det vilar på är det lite trångt om man som jag har elsäten bak. Jag tror också att bensintanken ligger nånstans där.........lite dumt att chansa med sticksågen =).. Jag tror det blir handskfacket trots allt, om man har fjärris till dvdn kan man ha detta öppet, annars kan personen som sitter där stoppa eller pausa. /erik |
|
| Varför inte i facket under ratten, glasögonfacket.? | |
|
ska kolla, får den plats där? |
|
|
den får inte plats i glasögonfacket under ratten, det får nig bli handskfacket. |
|
|
Jaha, jo har man elsäten bak kan det bli lite problem. Men om man som jag har planer på att koppla in dvd:n till orginal-skärmen i instrumentbrädan, så är det enklare o kortare väg till tv-modulen och batteriet om man sätter den bak. Plus att jag tycker handskfacket e ganska bra att ha o lägga grejor i..... V8 rockar fett! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.