|
|
|
|---|---|
|
Hej, det är så att jag ska sälja min 520i -93:a den har gått 18800 mil och är importerad 95. Har haft annons ute ganska länge men intresset är ganska lågt. Den är ganska fin både i lack och inuti så om jag hade letat E34, hade jag slått till. Nu har jag blivt erbjuden 40 000:- vilket är lite minde än jag har förväntat mig. Ska man ta 40, är det bra?? Eller är det dåligt? Vet ju inte riktigt vad E34:orna står i dag. ?? | |
| Egentligen ska det här inlägget ligga i "Värdering" forumet men men... 40 papp är väl helt OK för en 520i -93 med standard utrustning och det miltalet. Den blir genast dyrare om det är mycket utrustning på bilen och stora fälgar. | |
|
40 KSEK är väl ett mycket bra pris för en 520i 93:a tycker jag! /Simon |
|
| Jo, ok. Fel av mig. Tack för svaret iaf. Nä inga feta fälgar, 15 tummare alu. Ganska lite utrustning, ingen ac, färddator därimot stor sterio med mp3 | |
| Slå till. | |
|
Ta budet! Du kommer inte att få mer. Du kommer bara att ångra dig annars. Sålde själv en 520-88 för 4år sedan med samma miltal. Började annonsera under hösten ville ha 45, en som var och tittade bjöd 40 och jag tvekade och sa att jag skulle fundera på det, senare på kvällen så hade jag bestämt mig och ringde upp honom, då hade han valt en annan bil. Automaten pajjade efter en vecka och fick repareras för 4000 och tillslut fick jag 25000 för den.... |
|
| Ok, det låter som ni är ganska överäns. Ska nog ta det. Ska ringa honom ikväll. Får hoppas han inte valt nån annan då - Hubbe. Tack för hjälpen | |
| absolut! Sälj bara sälj! | |
| Sålde den nu i helgen. Fick 40 000:- utan sommardäck. Rätt ok då kanske.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.