|
|
|
|---|---|
| Jag har funderat på en sak som jag inte kommer på vad det kan vara för något. Det sitter en liten, svart plastlåda med ett lock på min 525i -90 (M20) på förarsidan i motorrummet. Den är ca 10x15cm stor och det går en tjock kabelhärva in till den. När man öppnar locket till lådan så ser man att kabelhärvan delar upp sig till 4-5 platser. Det ser ut som det ska sitta relän där? Kan det här vara en "reläbox" till bilar med mera extra utrustning än jag har? Men jag har inga relän där. Hilfe bitte. | |
| Förresten, den sitter alltså på förarsidan, framför säkringslådan. Bredvid stötdämpartornet. | |
| Hej. Ifall du har AC så finns det två relä'n där som styr elfläkten framför kylaren. Jag kommer inte ihåg till vad de andra platserna hör. | |
| Tack. Det var ungefär som jag trodde då, jag har ingen AC och det sitter inga relän där. Då kanske allt är i sin ordning. | |
|
Jag har lilla ac:en och min box sitter bara ett relä. Kan det vara därför som elfläkten framför kylren aldrig startar upp. Har inte orkat rota med detta då ac:en kyler ändå. Trodde ev. att fläktmotståndet var trasigt eller fläkten hade kärvat ihop. mvh Mackan Fyra hjul är fler än två?? |
|
|
kolla här så vet ni vad ni saknar för relän boys... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.