|
|
|
|---|---|
|
Hellio.. jag är ute efter styling till bmws m5 års 89 tänkte om någon eller några kan ge mig länkar till sidor som har mycke till den modellen... ex spoiler paket lyktor å blinkers mm.. jag har själv letat som en galning över nätet men ja har knappt hittat nått .. det bör ju finnas feta spoiler paket till den modellen eller??? MVH:Gurra snabbast på brädan i stan | |
|
AC Schnitzer har fina spoilerpaket som passar till M5:an, säljs av OCL Brorssons i Norrköping. //Sniffer |
|
| Kolla på Stylingkompaniet, Länk Tror de har Seidl's feta front till E34.... | |
| Om du skall ha något annat än original, köp i så fall AC Schnitzer eller av något annat BMW- tuning företag som sniffer säger. Sätt inte dit Zeemax eller andra vedervärdiga paket, då förstör du hela M5:an. Och framförallt andrahandsvärdet. Det skall vara diskret i sådana fall. Måste säga att jag föredrar original på en M-bil, då de är så snygga utan extra plast. | |
|
Oh! Zeemax är ju så snyggt! Rullar en 540iA med Zeemax i Växjö och den är allt annat än vedervärdig...... Mvh Patrik |
|
|
tack för alla svar =D ja ska kika på länkarna ni har gett mig snabbast på brädan i stan |
|
|
ja tycker de va rätt klent med urvalet på spoiler paket till e-34an på dessa sidor--- men har inte ocl brorsons nån hem sida eller ac schnitzer nån någon som vet ?? MVH:GUrra snabbast på brädan i stan |
|
| Personligen tycker ja att Seidl fronten gör M5 E34 till en riktig "bad-boy",bakkjolen e mindre lyckad o sidokjolarna lite väl djupa...Men de gör ju bilen helt klart annorlunda o får den o se ut precis så snabb som den e...:).Självklart ska du ha M-speglar oxå... | |
|
Kolla på www.oclbrorssons.se eller www.acschnitzer.de så bör du hitta lämpliga delar. Det skär i alla fall i mitt hjärta när man plockar bort M-grejorna och ersätter med t.ex Zeemax eller andra paket. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.