|
|
|
|---|---|
|
Tänkte ta hem en bil ifrån Tyskland,och behöver transporthjälp! Är det "nån som vet nån"som kan anordna transport från norra Tyskland till mellersta Sverige???? | |
elof |
menar du någon som transporterar på lastbil eller någon som kör hem bilen åt dig? |
|
Eurotransport kanske är det du söker? Länk /Anders |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! jag kan rekommendera Eurotransport som tipsas om ovan. De har kört hem massor med bilar åt mig och mina kompisar, och det har fungerat klockrent hittills. Mvh Johan |
|
Vad kostar det? Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99...R.I.P |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Kolla på Länk Mvh Johan |
Neostar |
Har själv funderat lite på att ta hem en bil ifrån Tyskland med hjälp av liknande företag som t ex Eurotransport... Jag har sett en bil i södra Tyskland fast tyvärr så har jag ingen tid att åka ner till Tyskland och titta på den osv... Tänkte därför fråga här på forumet om någon tidigare har gjort så att dem bara beställt hem bilen utan att ha tittat på den? Går det att lita på försäljaren på detta sätt? Bilen som jag har sett finns hos en bilfirma och enligt honom så är bilen i bra skick!! Vad tycker ni? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.