|
|
|
|---|---|
|
Tjenare Jag skulle vilja ha tips om det finns några vita 5- 7 ekrade fälgar som säljs i Sverige. Helst 15 eller 16 tum. Tror det skulle passa bra på min svarta E30. Jag har själv inte hittat några, dessutom finns det väl inte så många fällgar som passar till iX? | |
|
Compomotive har vita fälgar i sitt sortiment Länk Mvh / Malte |
|
|
OZ-Racing bygger också vita fälgar. Finns säkerligen diverse vita fälgar på www.specialfalgar.se och hos de flesta fälghandlare. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Köp en uppsätning snygga fälgar som passar och lacka om dem... "de kan ta mitt körkort om de vill, -det är ändå inte den jag kör med..." -en som jag kände |
|
|
Jo, jag har funderat på att lacka i efterhand. För att har råd med OZ- fälgar måste jag nog sälja bilen först.. är rädd för att detsamma gäller för Compomotive. Tack för alla tips i alla fall! Någon som har något att tillägga? |
|
|
Jag lämnade in mina fälgar på blästring och pulverlack.. de blev skit snyggt och udda.. :) Men oj va snabbt dom blir skitiga.. :) |
|
|
Om det fortfarande finns att få tag på vet jag inte, men de gamla rallyfälgarna Revolution fanns i vitt. Rallyversionen var specialhärdad och tål mycket stryk. Länk Annars är Compomotives 5 ekrade i vitt en klar favorit hos mig. Som Malte K föreslår. En länk till med Compomotive Länk Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Compomotives femekrade MO-fälgar är kalas, ja. Fruktansvärt dyra var dom ju inte heller, men ändå lite häftigt för min plånbok... Rallysson! Ungefär hur mycket fick du hosta upp för blästringen & puderlacken? /Johan |
|
| blästring + pulverlack gick på totalt 1500:- | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.