|
|
|
|---|---|
|
Hur kör ni era bilar när ni tagit fram dem ? Plockade fram bettan idag och startade med 15 ganska lugna mil (några sköna omkörningar dock) och hon går klockrent. Kan även meddela att känslan var obeskrivlig efter att rattat 240 hela vintern :) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe | |
sebbe |
Hej!!!!!!!!!!!!!! 15 mil?????????????herregud............ Jag körde lugnt ca 1 timme,sen så j** var det full gas |
|
cruZZE. Menar du att du känner skillnad, borde väl inte vara så mycket va? Jag menar ungefär samma väghålling, motorstyra och körglädje ;) ...... håller med, finns inget bättre än att ha en just nu helt nyservad bil med hur många mil som helst framför sig i sommar. |
|
|
HeHe pollaren hade juh sin Mitsu 3000GT i samma garage och vi hämtade dem tillsammans idag så visst gick det väl ganska hårt en liten bit, men största delen av tiden körde jag lagliga 110. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
sebbe lol! Vad är det jag läser??? 15 lugna mil...1 timme.... Själv släppte jag loss alla hästar såfort nålen nådde 70*C! ...och jag släppte inte innan den nådde 100.....grader... :D BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
| Värmupp kärran som vanligt å ge fullgas! | |
|
På tal om detta.... När min M3:a varit strömlös hela vintern så beter sig motorn ganska märkligt de första milen, tomgången "dippar" upp & ner etc.... Är det ECU:n som ställer in sig eller vad händer egentligen? Det ger sig efter ca 5-6 mil.... /Klas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.