|
|
|
|---|---|
| Hallå!!! Nu är det så att jag har bytt batteri i M3, Då har ju strömen till Stereon brutits. Nu måste jag ha en kod för att få stereon att fungera. 4 siffror. Det är orginal stereon som sitter i | |
|
Ta ut stereon och kolla om det inte finns en lapp med sifrorna fasttejpade på din stereo. Jag hadde det på min upptäckte jag efter jag bröt strömmen och var på väg att slänga skiten. + jag hadde en kompis som hadde samma i sin M3a. Om den inte står där så är det bara att åka inn till BMW så fixar dom en ny kod för en ca 100kr tar ett par dar för dom får kontakta BMW i tyskland för det. Dom gär effter chasinummret på bilen så det måste vara original stereo. Fan vad långt detta innlägget blev då men jag hoppas att det går bra enndå... Gött att åka BMW |
|
Agge |
På min finns koden i instruktionsboken till stereon. Annars får du som baggen sa åka till Bmw. MVH //Agge |
|
För mig tog BMW serienumret direkt på stereon så det inte skulle bli något strul om den kunde vara bytt någon gång. Tog en timme så fick dom fram rätt code. ---------BMW ///M3---------- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.