|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har monterat en original CD-Box i sin E32? Jag ar ett nummer: 65 14 1 379 400. Frågan är om jag måste ha något som heter på tyska "Gehäuse für Mittelkonsole" som jag såg i tillbehörskatalogen. Detta är nummer: 51 16 8 105 346. Vet någon om det räcker med själva CD-Boxen eller om man måste montera dit "Gehäuse für Mittelkonsole"? Tacksam för svar! //Schnitzer | |
|
menar du den som sitter mellan framsätena? en omodern kille som jag har kassett-fack i den boxen, går det att byta bara insatsen tror du ? Zaharald |
|
|
Ja, jag sitter också och funderar på det. Vore bra så man slapp köpa någon annan grej för att det ska fungera, alltså enbart CD-Boxen vore bra. Någon som vet? //Schnitzer |
|
| Det borde väl vara samma nummer (65 14 1 379 400)till e34? Har ett fult kassett-fack mellan stolarna där det borde vara cd-skivor istället. | |
|
Kollade lite i ETK och har man "liggande" kassetfack måste man nog skaffa även "huset". Insatsen är samma för E32 och E34, men huset skiljer. Priset för insatsen verkar ligga på ca 1000 kr och huset på ca 2500 kr (ja, det är rätt antal nollor!!!). Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Tycker mitt kassettfack står upp. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.