|
|
|
|---|---|
|
Läs och njut :) Länk Hälsn Ash. | |
Perkka |
Verkligen kul att läsa :) Att M3-an är såpass snabbare 0-100 trodde jag ej... Audin har ju betydligt större motor osv... M3 E46 verkar vara en ohyggligt grym maskin, sprintar iväg 0-100 på 4.8 sek med en 3.2 liters sexa.. Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
Vet ej vad Aftonbladet fått 4.8 ifrån BMW själva anger 5.2, jag tror att jag läst 5.1 någonstans men det är ju marginellt. Har sett några 0-60 mph som varit 4.8 i någon tidning (Car&Driver tror jag) men det är ju inte 0-62 mph som är det korrekta för oss i Europa. har för mig att detta med acc-tiderna diskuterasa förut fast det var länge sedan. |
|
Zafiro |
Coolblue// De har hämtat siffrorna från tyska AMS |
|
Precis, siffrorna kommer från det omtalade testet i AMS. Det har skrivits många trådar på olika forum om just detta test, t ex: Länk Jens |
|
|
Får väl hoppas att det inte var dom aktuella tiondelarna som gjorde skillnaden... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| De minskade tiodelarna känns grymnt viktiga......nu när man får köra max 110km/h | |
Zafiro |
Starre då ska du ju inte köra M3 överhuvudtaget vi har ju bara 110km/h ;) |
|
Zafiro: vi ja men man kan köra utanför Sveriges gränser......där det finns möjligheter till högre farter. bara för att man har en M3 så har man inte mandat att köra fortare, men det gör saken enklare om du förstår vad jag menar:)) |
|
|
Coooollllllt, inget nytt för mig bara...... // Rocco |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.