|
|
|
|---|---|
|
Jag ska montera på ett par Angeleyes på min E-36a o då funderar ja på hur ni andra har gjort. Har ni satt fast dem mellan reflektorn och lampglaset eller mellan lampglaset och hela glashuset? hmm, det lät knepigt det där=) hoppas ni fattar vad jag menar! /Magnus | |
|
använd sökfunktionen _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
Snailey |
Jeg monterte mine rett bak det ytterste glasset, det ble ganske bra. Er det noen som har TÜV - papirer på Angel Ayes? |
|
Jag satte mina mellan de runda och det rektangulära glaset, dikt an mot de runda. Länk Mvh / Malte |
|
|
Malte...Jag hade oxå tänkt att montera dem mellan det rektangulära och de runda glasen. Tog du bort hela lamphuset eller går det att få bort det rektangulära glaset på plats så att säga? Och du, en fråga till =) När du beställde dioder ifrån Oatleyelectronics(lr va de nu hette) hur lång tid tog det? Får man betala typ moms o såna grejer oxå när man beställer ifrån utlandet? Hoppas du orkar svara=) /Magnus |
|
|
Magnus: Jag tog loss hela strålkastarna, ett måste för att få loss glaset och ett enkelt ingrepp, sen är det enklare att ha grejerna lösa när man ska koppla ström till ringarna etc. Det tog nån vecka att få grejerna från Oatley, jag behövde inte betala moms men det beror nog på vilken tur man har i tullen, å andra sidan kostade det bara 170:- så även med moms är dioderna billigare än om man handlar från Elfa. Mvh / Malte |
|
|
kanske en dum fråga men...hur tar man bort strålkastarhuset då?=) Ps. kikade lite på Oatleys sida men vad jag fattade så var man tvungen o faxa beställningen? Verkade inte som om att man kunde köpa mot vanligt postförskott. Du beställde möjligen inte 8 st dioder för mkt? ;)) /Magnus Beast no.7 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.