|
|
|
|---|---|
| Har en BMW 318iS -90 som gått 6.900 mil, bilen är i mintcondition och servicebok fullt ifylld, mao en pärla i nyskick! | |
|
30´? "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Utrustning? Svensksåld? Färg? Extraprylar? Dokumentation? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
För 30.000 köper jag den. Vore kul att ha två... Mr C |
|
|
Svensåld, röd, jag är andra ägaren, full dokumentation, Blaupunkt original CD. Freude am fahren |
|
|
Blir nog svårt att få ut mycket över 30,000 trots milen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Hmm jag undrar om inte 35000kr är rimligt med bara ynka 6900mil, Graflund säljer ju sin is90 (röd) 2ägare för 35000kr, inte för att han kommer att få det. Jag kan tänka mig att bjuda 25' på plats utan att ha sett bilen. | |
|
Hej, jag försöker med ljus och lykta hitta en fin svensksåld 318iS E30! Jag har annonserat här på Powerbörsen, men utan svar!!! Är det någon som vet ifall det finns någon till salu?? |
|
| Med så låga mil tycker jag att det från rätt köpare borde gå att få ut mer än 30k. E30 är ändå så pass populär och om milen stämmer och den verkligen är mint så sälj den dyrt, eller ha kvar den och sälj den om tio år - ännu dyrare :) | |
| markkus, tråden är ett år gammal så han har nog redan sålt den. | |
|
Den finns kvar, står i vintervila, den har aldrig varit vinterkörd, så jag tänker skona den från salt så länge jag har den. Freude am fahren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.