|
|
|
|---|---|
Moffen |
Har äntligen fått tag i drömbilen, en 525i årsmod 93! 15500mil, fullservad, totallt rostfri! Fanns bara en detalj som jag kanske kommer att få byta snart, kopplingen. Vad kostar en sådan monterad och klar på bmw verkstad Hälsningar Moffen |
|
För bästa info om detta, ring till närmaste BMW verkstad och fråga, eventuellt beställ en tid för felsökning. Priset beror ju på vad som är fel; tryckplattan, lamellen, huvudcylindern, slavcylindern eller hela rubbet! mvh MW-Guru |
|
|
byter du kopplingen på bmw så byter de ju allt, tryckplatta pilot lager urtrampningslager mm Joakim Eriksson |
|
|
Förtydligande: Det är som Joakim säger. Det jag menade i mitt förra svar, även om jag var lite otydlig, var: Fel på friktionslamell, tryckplatta eller lager - Ny kopplingsats Fel på slavcylinder - Enbart ny slavcylinder Fel på huvudcylinder - Enbart ny huvudcylinder Fel på hydrauloljeledning - Ny hydrauloljeledning d.v.s priset beror på vad som är problemet. Hur yttrar sig ditt problem?? Det kanske behövs en felsökning?! MW-Guru |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.