|
|
|
|---|---|
|
Går det att plocka bort ratten med airbag själv?? Har hört att bilen ska vara srömlös ett tag före? Någon som kanske har gjort detta?...jag ska ju ha tebax samma ratt,men måste ha bort den då jag ska ha ut instrumenten.. | |
|
Koppla bort batteriet och låt bilen vara strömlös, helst 30 minuter, allra minst 15 minuter innan du rör ratten. Se även till att inte vara alltför statiskt laddad, ladda ur dig via ett element eller liknande först. Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Ok....när jag ska sätta tebax den då?....är det bara skruva dit den & därefter koppla in batteriet?... | |
|
Ja! Se till att ingen är på förarplatsen när du kopplar på strömmen bara. Det ska inte kunna hända något, men "better safe than sorry"! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Före 9/93 strömlös 30 minuter . Efter 9/93 15 sekunder. ///MVH Hasso Länk |
| Ok,tackar för svaren.....får väl fråga om grannen kan sitta frmför ratten när den ska dit igen......*s* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.