|
|
|
|---|---|
dunstan |
Nya bilder på nya BMW 5-serie (e60) på: Länk Ser ut som det är något skumt på framlyktorna... Någon som ser vad det kan vara? /Dunstan |
rogan |
Tjapp! Är ganska säker på att det är maskering (tejp). Som du säkert vet används det för att dölja bilens former innan de vill att bilen officiellt skall vara med i tidningarna. Vissa av bilderna verkar inte ha det men vissa har. Konstigt på den översta två bilderna att det är så lite jämfört med bilderna längre ner. Men om man kollar noga så verkar det vara tejpat även på nedsidan om lyktglaset. En gissning i mängden. // BMW - Lite snyggare, mycket roligare. |
|
Vissa bilder var bilen nästan snygg på!! Hoppas att den inte får lika dåligt mottagande som E65 fick när det gäller designen. Är den inte lite lik Saab SportSedan ifrån sidan?? Trots allt är den ganska snygg, men hemskt bakparti och hemska strålkastare!!! Inget slår E24 :) ____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
| Jag gillar den. Den snyggaste BMW:n sedan e34:an. e46 är med fin men nya 5 serien ser verkligen kraftfull ut utan at ha 7 seriens baktunga slugger stuk. | |
|
Jag måste få säga tyvärr.... Jag tycker att de nya bmw:na som kommer ser mer och mer ut som jänkar bilar. När E38 ersattes mot E65 var det bara en tanke som dök upp i mitt huvud. Hur kan man byta ut en sådan lyckad design mot ngt så gräslig. E60 ser ju ut som en E65 compact... inte vacker... nu är inte min tanke "hur kunde de byta ut E39:an mot den där"... utan snarare..."De måste ha slagit i huvudet!"... Nej... den bilen går inte hem hos mig... iaf inte om de inte bygger in lite dynamik i designen. Anställ de som designade E24:an vet jag. |
|
|
Wow. Om den ser ut så här kommer jag att köpa en. Klart med "BMW" än E65 men ändå en rejäl förnyelse. Mer aggressiv än E65 men samtidigt inte lika arrogant. Och en hel del nytänkande även om det alltid är farligt att bli för "trendig". Vill ha. My Bimmer is my mistress |
|
|
Helt klart godkänt. //Marin |
|
|
Hej! Vet inte om ni sett dessa bilder, men jag lägger in dem ändå! Länk Länk Länk Länk Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Verkar helt ok designmässigt. Tror inte att de kommer att släppa en modell till med så tveksamt (fult i mina ögon) utseende som E65.... /Simon |
|
Scheckheft |
Hej, E 60 är helt klart en snyggare modell än E 65:an. Jag ser framemot den dagen nya 5 serien släpps på marknaden /Scheckheft |
|
Blir nog bra! Skönt med ett nytt formspråk. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
Zafiro |
Här är fler bilder, kolla när den står bredvid en M5:a Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.