|
|
|
|---|---|
|
Vad kan jag få för min 318i ? Bilen har gått 32000 mil, omlackad, slut i bakvagnen och glapp i ratten, ngt rostig... ? | |
BeeMWe playboy |
17-20 om det är lika risigt som det låter Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
Hej. Runt 20', kanske 25' om du har tur. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Japp, tror som övriga, det låter som om många dyra reparationer stundar... Simon |
|
|
32000 mil !!! Förstår inte varför folk blir så skraja när en bil har gått 20000 mil. Tydligen håller grejorna. För några månader sen såg jag en 325ic -94 som hade gått 45000 mil!! Helsingborg-Norrköping (40mil)på 2h 40min !!! med 190E 2.3 |
|
|
Milnojan skapas av oss själva....dessutom är inte bilar med riktigt många mil tillräckligt billiga anser jag, annars skulle jag överväga att satsa på en långmilare.... Simon |
|
|
Marin Jönköping - Göteborg (15mil) på 53 minuter //Daniel |
|
|
Danneman, Och du din buspojke!! Helsingborg-Norrköping (40mil)på 2h 40min !!! med 190E 2.3 |
|
|
Fast det var inte jag som körde... en idiot till kille, som drog med en Volvo 850, snitthastigheten blir ju 170 km/h, alltså har han legat mestadels i närmare 200! //Daniel |
|
Patte |
Storuman - Umeå (23,3 mil) 1h 37min Norrlandsväg, med kass väg o kärlskot o renar o lappar o kärringar o älgar, känn på den! =) |
|
För att ytterligare röra till denna debatt: Göteborg-Lund (26mil) 1h 40min med M5 Barnsligt men kul. |
|
|
Nu jävlar grabbar!! I somras körde jag från Rostock till Berlin ca 25 mil på 1h 20min. (188 km/h) Men det räknas inte. Det var ju autobhan. Tycker att det är mycket manligare o hålla 150km/h i snitt i Sverige Helsingborg-Norrköping (40mil)på 2h 40min !!! med 190E 2.3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.