|
|
|
|---|---|
|
tja..har ett vindskydd... det sitter ett nät i den, tänkte kolla på bmw om det fanns med olika motiv på!! medn det går inte ens att köpa orginalet!!?? man måste köpa hela skitet om någon förstör den lr om man råkar riva sönder den! Någon som vet vart man kan få tag på nät?? vore grymt med ///M.. De sakerna som gör så att man kan böja på vindskyddet, så att det fastnar om man har den uppe lr nere som säger klick...den slits ju till slut om man tar upp det och ner det ofta..det går inte heller att beställa tydligen!? är detta inte konstig?? NÅgon som vet något lr går det att beställa detta på något sätt??? | |
|
E46 eller E36? På E46 blir det svårt att slita ut den låsningen nåamligen:-) Nätet på den är nylon eller nån typ av plast.Går med andra ord att lacka om man är lite kreativ. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" |
|
|
En E36à är det! |
|
| ingen som vet något?????? | |
| Hej... du jag tror inte att det går o beställa bara nätet, tror att man måste betälla hela skiten, har också en cab e36 men jag saknar vindskydd, så jag ringde bmw o frågade hur mycke det kostar, 3800 kr så va försiktig me den kommer o kosta dig DYRT.... | |
|
Jag har ett vindskydd som är slitet i leden och jag har löst det genom att borra håll precis bredvid axel, snett bakom under och har sprintar som går rakt igenom hela paketet och sticker ut 5 mm mellan den vågräta delen av vindsyddet och baksätets sidovägg om du förstår hur jag menar. De sitter under och syns knappt. har dem hängande i en liten kedja så de inte försvinner. Ang motiv på skyddsnätet så finns ju vindskyddet till E46 med motiv, så med rätt färg går det säkert att färglägga. Vad jag skulle vilja ha är ett vindskydd som går att fälla ihopa även i sidled så man kan stoppa det i bagaget. Det är struligt om man först är en eller två i bilen och sedan 3 eller 4. Man vil ju gärna ha vindskyddet så ofta som möjligt men om tre trevliga damer vill åka är det ju onödigt att köra tre varv ;-) Någon som experimenterat med fällbart i sidled eller någon som har E46 vindskydet för det ser ihopfälbart ut på bild i alla fall. Berätta gärna hur E46skydet funkar. Eller har man sån tur att E46skyddet passar på E36 oxå? I så fall byter jag upp mej och säljer mitt E36skydd med "sprintsäkring" för att kunan köpa ett E46. /Patrik, BMWCS 4096, 325 i cabrio -94 och sommarväder i påsk! Yes! |
|
| Alpina erbjuder vindskydd till sina E46 cabrio med Alpinamärke på. Ser snyggt ut:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.