|
|
|
|---|---|
|
Var hittar man topplock till en 525 -89 billigt? | |
| Testa och söka på www.bildelsbasen.se | |
| Tack har kollat där, men jag vill helst ha en ny. | |
|
jag var inne på att byta topp /annonserade på bmw börsen! här är de svar ja fick! baveria ab ny ikartong . 6500+moms 031 47 35 00 el för mig de mest intressanta var en helt nyrenv.2,5 L från en ingmar (hade företag som renv. just bmw motorer) 10000 inkl. -1500 för din motor. tyvärr+frakt (skulle nog vara roligt med en helt nyrenv.motor ) hans nr. är 0702 48 89 35 hör av dig hur du gör, alltid kul att höra lycka till !! |
|
| Ja skulle kanske varna lite för Ingemar,har själv köpt en topp av honom som enligt honom var nyrenoverad.Förvisso var det absolut inget fel på toppen för den va genomfrisk,men den hade nog gått ca 2-3000 mil så den var inte nyrenoverad som han sa.Nu spela de ju ingen roll eftersom den va frisk o ja slipa in ventiler mm på nytt men då kan man kanske ställa sig frågan hur mycket som e gjort på den "helrenoverade" 2,5L.Motorn går säkerkligen klanderfritt men behöver för ju inte va helrenoverad.10000 e minst 4000 för mycket för en M20...Finns ett företag i Belgien typ som renoverar diverse BMW motorer i stor skala(helrenovering byter alla lager,kam,mm).Dessa kostar runt 20-25" men då får man garanti oxå.... | |
|
jaha de ser man det var bra att ja fick veta det för framtida eventuella motorproblem han sa att ja skulle få kvitto + 6 mån garanti men nu blev man lite fundersam ! synd han verkade seriös!! |
|
| Harrysbilskrot har också! | |
|
Beställde ett nytt från bmw, kostade 12000. Tack annars för alla förslag! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.