|
|
|
|---|---|
|
Någon som har någon erfarenhet av dem? Stefan | |
|
Japp det har jag. Är i princip samma firma som Eurogarage AB i Trelleborg. Har anlitat dom för att plocka hem en bil som jag hittade hos en BMW-handlare i Tyskland. Ville den gången få tillgång till garanti mm mot en motpart som fanns i Sverige. Funkade bra enligt min åsikt men jag hade också koll på bilen i fråga själv gentemot handlaren. Prislappen som jag betalade var dock MYCKET annorlunda jämfört med de 15-30.000 som de tar betalt i sina så kallade Import-paket idag. Kenneth är om man ska säga något negativt dock inte ett under av administrativt geni. Kan alltså vara på sin plats att kolla så att du får den dokumentation som du vill ha samt bekräfta/få skriftlig bekräftelse på vilka tjänster och punkter du vill ha utförda samt kontrollerade. Gjorde också ett antal kontroller av dom när jag utförde min affär för att se om de varit tvungna att återbetala eller häva affärer som inte varit i sin ordning och vid det tillfället var det enbart något fall där kunden begärt att få omförhandla priset vilket de också fått. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.