|
|
|
|---|---|
|
Hallå alla Är helt ny på det här forumet. Men min undran är hur gott om begangnade Z3:or (4 cyl, av tidig årsgång) det finns. Har kikat runt lite men inte hitta speciellt mycket. De få jag har hittat har inte AC, märkligt tycker jag. Tror ni det dycker upp fler annonser längre fram i vår? Stefan (som tänkt bli Z3 ägare) | |
|
hehe, lite fel tid på året för en bra affär. Dem flesta Z3 ägare suktar efter sommaren och har inte tankarna på att sälja...möjligen kan introduktionen av Z4 frigöra några Z3or dock... _________ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
Lasse H |
kolla på www.bmw.de , där finns det gott om objekt att välja bland. /Lasse H |
|
Z3 med 4:a av tidiga modeller hade inte Ac eller liknande som standard. Många tyckte väl också att detta var onödigt att betala för med tanke på att man får oanade möjligheter till svalka gratis. |
|
| Det står en silverfärgad Z3 1.9 vid Hjo Fordonskonsult. Vet inget om pris, mil, utrustning, skick eller historik, men ring och kolla på telefon 0503-13140 eller 070-591 14 21. | |
|
Jag hittade min pärla på mobile.de, utbudet är mycket större in Das Waterland. =) Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Trevligt forum det här! Här får man ju massor med svar och tipps... Tack alla! Stefan |
|
|
Kolla på www.bytbil.com med sökning på BMW Z3. Finns väl en 15-16 stycket tidiga Z3:or där runtom i landet. |
|
|
Kolla på www.bytbil.com med sökning på BMW Z3. Finns väl en 15-16 stycket tidiga Z3:or där runtom i landet. |
|
|
Här finns en till: Länk /Hans |
|
|
Ska faktiskt sälja min pärla.. tyvärr.. Maila mig på 036138484@telia.com så kan du få lite bilder att kolla på.. en 1.8 -97 är det .. silvermetallic.. ------ "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A.P.D //Stefan |
|
jannebmw |
z3 var den mest imorterade bilen förra året så det är nog inga problem att hitta nån polarn köpte en för 100papp på bilfirma |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.