AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
711

BMW M5 och RS6

Zafiro
Efter att både ha kört M5 och RS6 kan jag nu konstatera att jag valt bmw framför audin. Detta pga att bmwn har manuelllåda.
Är det flera som provkört dessa två och vilken anser ni vara det bästa köpet?
T_J
Vad tror du svaret på den frågan blir här på BMWpower.nu?

Prova sökfunktionen, det har diskuterats ett flerta gånger just vad du frågar efter, ärligt talat så är nog dom flesta väldigt less trådar om detta..
Såg att du var inne i liknande trådar på 402m.com och Zatzy, räcker inte det?

Visst har du förstått nu att Johann mfl _inte_ hade hyrt Autobahn när dom testade RS4, M3, RS6 och M5?.................

Zafiro
Ojå, nickedocka, kunde du inte komma med ett bättre svar, rätt onödigt kommentar tycker du inte?
då kan man konstatera att du varken kört M5 eller RS6, är väl så med den svenska avundsjukan.
T_J lägg ner om du inte har vettigare åsikter
Jag tycker att T_J hade rätt så vettiga åsikter. Om du använder sökfunktionen så kommer du få fram ett antal trådar om det du söker, för att underlätta för dig så gör jag det åt dig:

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

/T.P.
Länk
Zafiro
Så du tycker inte han kunde sagt det lite bättre?, han kunde väl gjort som du gett mig länkarna istället för att vara "stöddig"?
Zafiro
T.P

Jag tackar förresten för länkarna.. Var hittar man sökfunktionen?
Tigerr
Längst upp på sidan så står det "sök inlägg"..

Tigerr
Jag kan ju säga att jag har kört M5, M3 och RS4.... och jag måste säga att goare ljud än BMW bilarna får man ju leta efter... men RS4 går ju så in i helv*te...

_____
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.