|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har funderat lite på att sätta en E30 M3 vinge ibak på min "vanliga" E30a. Det dinns en för 850 :- på Länk Är det nån som vet om den passar på den vanliga E30 bakluckan ?? | |
BeeMWe playboy |
Har för mig den ska passa Mycket lustig sida, visste inte att alla spoilerpaket passade alla e30 Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
Det intressanta är ju om vingen är avsedd för vanliga E30 eller för M3. Om den är avsedd för M3 (vilket jag betvivlar, eftersom de flesta M3 redan har vingen) så lär den inte passa, då M3 har bredare baklucka (passar gör den väl iofs, men du lär inte kunna öppna luckan ;-)). Kolla med leverantören, de måste väl veta... /Anders M3 -86 B3 -95 318i -96 |
|
|
Hej Jag har sett ganska många vanliga e30:or med M3-vingen. Så jag tror att den ska passa fint. Men själv tycker jag den är snyggast på M3:an. En vanlig e30:a tycker jag man ska ha en vanlig M-vinge istället. Men man tycker ju olika. "If everything seems under control you're just not going fast enough!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.