AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
377

OZ Racing F1 på 328 -96?

do
93
doffe
328i -96
Hej

Har fått ett bra pris på nya OzRacing F1 Länk

Frågan är hur dessa kommer att se ut på min (cosmossvarta) e36:a limo?

Har någon nån erfarenhet av kombinationen?
Eller rent utan någon bild?

Föressten, jag får betala 2500:-/st för dem. Av vad jag har kollat så ska det vara bra pris. Lr? Är inte så fälgerfaren...

mvh doffe, tacksam för svar
Bmw ludde
Jag skulle inte tvekat, centrum locket gör ju allt.

En idé kan va att lacka bromsoken i en snygg färg (röd, gul, blå) för att de kommer att synas. Jag tycker OZ gör de snyggaste fälgarna på marknaden idag. Priset låter bra tycker jag, du får ju kvalité. Vet inte hur bra de passar ihop, men du får inte den där "vanliga" stilen med 5 ekrade fälgar iaf.
do
93
doffe
328i -96
ok, tack...

ps Fälgarna är i 18" utförande ds
Visa användare
82
Donnie
M3 Cab -97
Kör hårt!!

MVH// Donnie
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Fina, men jag skulle nog välja OZ racing superleggera.
do
93
doffe
328i -96
Jag gillar (tyvärr) oxå Superleggeran Länk mer , även Superturismon Länk , men dem var dyrare och betydligt längre leveranstid...

Hmmm , jobbigt...

mvh doffe
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Måste nog också säga att dina ytterligare förslag gör sig bättre. Men det är ju inte jag som ska ha dom! Tänk bara på att du blir nöjdare med dom du helst vill ha. Kanske kan vara värt att spara några extra kronor och vänta på dom riktiga pärlorna... :)

"Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris"

Visa användare
422
Palle
330i Coupé-07 E-92 Sparkling Graphite Metallic
doffe: Gör inte samma misstag som jag gjorde, jag ville ha BBS RK2, men köpte några andra istället, visst jag har fått bra respons att dom jag har är snygga på bilen, men det hjälper ju inte när inte jag är nöjd! Tänker på det varje gång jag ser bilen frustrerande.....

P.S Jag hade valt superleggan.

//Palle
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.