|
|
|
|---|---|
|
Är lite nyfiken på vad det är för kontakt med en elkabel som sitter bakom gaspedalen?? och hittade en honkontakt till under instrument brädantill vänster om ratten, ungefär precis under den lilla facket som sitter till vänster om ratten...honkontakten har många ingångar (runda)..den måste vara till nåt ju! MvH Bmw 4-ever Länk | |
|
Kontakten under pelle är givaren så säger till när du låter foten falla tungt att nu är det KICKDOWN som gäller och du klistras i sätet.. :-)))) _____ Micke Länk Länk |
|
|
ok micke tack men vet du något om den andra kontakten jag nämner??? du har ju av samma modelll! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
jag stavar som en kråka MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Den andra är väl högtalaren för alla pling och plång från CC och färddator. _____ Micke Länk Länk |
|
| Jag har en kontakt på min 530 också.... och det kan inte vara kick-down för jag har manuell. | |
|
JanF Hmmm nu gör du det svåra ännu svårare!!! Micke har du nånt svar på detta??? eller någon annan!! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
| Farthållaren? | |
|
Kanske inte så konstigt ändå. På min supra så finns också en sensor för WOT = Wide Open Throttle = Full gas. Även den är manuell låda. Den används för att stänga av elförbrukare, generator, klimatanläggning o.s.v. vid fullgas för att få all effekt fri. Kanke något liknande... |
|
|
jo jag tänkte ju på om det inte är förberet för fart hållaren!! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.