|
|
|
|---|---|
|
Nu är jag klar med allting. Bifogar länken med bilder. Skriv å säg vad ni tycker, och eller om ni har några frågor. Länk ---------------------- King of the road | |
|
länken funkar inte ...BMWLundqvist.... |
|
|
ööö... jo visst fungerar den! men här kommer direktlänkarna för dom som inte får de att funka. Länk Länk Länk Länk ---------------------- King of the road |
|
|
Om det inte fungerar för någon så, tyvärr inget jag kan göra nått åt. Vissa kan se, andra inte. måste vara nått med Geocities. Någon som vet nått annat ställe att lägga upp bilder på? ---------------------- King of the road |
|
|
Fan nu tjatar jag allt :) För dom som inte kan se bilderna genom att klicka på dom, markera adressen och klistra in i ett nytt fönster! ---------------------- King of the road |
|
|
ok ...BMWLundqvist.... |
|
|
3vlig installation, har du testat fram att det blev bättre me basarna bakåt än frammåt?var där mkt plats kvar i reservhjulsbaljan efter att du monterat steget där? kul o se att fler har så gamla rockfordsteg hehe |
|
|
-db>>> Har faktiskt inte provat med att vända basen. ska prova. Har hela reservhjulsbaljan kvar då jag har höjt golvet i skuffen, för att få plats med steget. Visst har steget några år på nacken men det är SÅ JÄVLA BRA :) ---------------------- King of the road |
|
| ja old rockfords never die, har själv två punch 60x2 o ett punch200x2 | |
|
Det är en sluten låda? Hur stor bas? /Jimmy Länk |
|
|
Det är en sluten låda på c:a 28Liter. Basen är 10" ---------------------- King of the road |
|
|
Den lådan måste vara tunn... 28l den ser ju skit stor ut, har du byggt den så bred för att den skall vara snygg i bagagen? |
|
|
Dumbo>>> Den är ganska så smal faktiskt! bara för att ta så lite plats som möjligt.. Men jag kan säga att en 10":a inte är mycket att skryta med.. ljudet når knappt genom baksätet. ---------------------- King of the road |
|
|
Om du har en sluten låda förmodar jag att du har mittarmstöd där bak nedfällt? Skulle själv vilja ha mittarmstöd så man slipper dra upp rör i hatthyllan vilket inte är det lättaste då det är en massa plåt där..men det kanske går att lösa genom att dra rör upp där orginalhögtalarna ska sitta. Har delbart baksäte o de är inge kul :( ///M-POWER to the people! Länk |
|
|
Tjena Wizzard. Nu e de så här: har precis köpt en 325i och e inte så insatt i modeller av BMW (än) därför undrar jag vad som menas med t.ex E36, E49 m.m?? jag underar hur jag ska få reda på vad min e för nått, lr är det bara en 325 ? Kan va bra o veta va de e för nått jag har, för när jag kolla på styling så stog de " passar E36, E49 m.m" vet ju inte om grejjerna passar.. det e en 87a föresten =) //X |
|
|
X-ray du har en E30. Kolla in Modellguiden i menyn till vänster så kan du se alla modeller. /Daniel ///M-POWER to the people! Länk |
|
|
hmm E30..tack så mkt =) Finns det nått typ trimchip som de bara e o sätta i o köra??? Känner en som kör en saab 99 turbo-97 o på den va de bara o sätta i o ta ur chippet efter behov.. //X |
|
|
satan glömde fråga, De e ju 170 hk orginal i min, men de står på pappret att det är 179hk (132kw) stämmer de? och isf vad kan man ha gjort me bilen som ger 9 hk ? //X |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.