|
|
|
|---|---|
|
Heisann. Jeg savner litt mer futt i bilen min og har kikket litt på alternativer til hva jeg kan gjøre med saken. Det letteste er jo å selge bilen å kjøpe en ny en, men nå er det sånn at jeg ikke har lyst til å selge bilen. Jeg har kommet over to motorer, en M50 93 mod og en S50 3.0L 93Mod. Og i den forbindelse lurte jeg på om noen her på forumet har erfaring med motor bytte på en 94Mod Compact? Er selfølgelig klar over at man må bytte eksos, bremser og dempere. Motor fester er vel også noe annerledes, men vil fks motoren(e) passe på girkassen? (Antageligvis vil jeg få et problem med å få godkjent bilen, men det blir heller et problem jeg kan se nærmere på når jeg vet om det i det heletatt er mulig å få byttet moter uten at det skal koste ALT for mye). Altså. I korte trekk. Sette inn enten en 325i motor eller en M3 3.0 liter motor i en 1994 Compact. Om noen har erfaring med dette, hadde jeg vert utrolig takknemmelig for svar og gjerne litt informasjon om feller mann kan gå i og tips mann bør få med seg. På forhånd, takk!. -- Crinos | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.