|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar vad jag skulle få för min 318TDS ifall jag skulle vilja sälja den? Det är 98 års modell E36 med M3 speglar, M3 sidokjolar, M3 frontspoiler, M3 bakspoiler,M3 Vinge och M3 växelspaksknop 17tums ZENDER, Nya Falken 225/45, vita blinkers runt om.Cosmos Svart metallic Mr. Cap lackbehandlad och rutorna är tunnade hos Mr.Cap, även fram. Ögonlock, kromade ribbor, BSRchipad 135hk! ACC o allt sånt bla bla bla. Fjärstyrd BMW larm.BMW stora ljudpaket + lite MDS grejer Sony CD växlare 10skivor med MP3 spelare, mittarms stöd o.s.v. Vad är värderingen på en sån? Snälla om nån vet. | |
|
Ahh jag glömde, och den har rullat i 9.000 snart::::...... ...::Kristijan::... |
|
| Ahh jag glömde, och den har rullat i 9.000 snart::::...... | |
| Ingen som vet????? | |
325TDS |
90-100 kanske? men tror faktiskt du tjänar på och ta av stylingen..eller så måste du hitta nån som vill åka diesel och ha en stylad och tuff bil. jag åker 325 tds gör jag..ska köpa massa styling till den..har köpt 18" fälgar och M3 speglar..allt sånt kul tar jag av sen när jag säljer den..eller så får den som köper den betala mera och få med dom sakerna. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.