|
|
|
|---|---|
| jag har lackerat min backspeglar och lagt på klarlack emn det har inte blivit spegel blankt utan ytan har blivit lite vit färgat, är det fel på klarlacken eler nått jag missat? köpte det på bmw så.. | |
| Du har kanske lagt på lite väl mycket??Fick de härda i "rumstemp" o i torr luft??Annars e de bara o ringa en lackerare o höra sig för va som kan va problemet...Ja antar att både klarlack o färgen e köpta på BMW,kan ju va så att om du köpt färgen på annat ställe så e de olika lösningsmedel i de båda vilket leder till nån slags rekation..Ja e ingen lackexpert men vet att de finns dels lacker so e vatten-baserade samt andra som e lösningsmedelsbaserade,man kanske inte kan blanda dess hur som helst...Men har du köpt både färg+klarlack på samma stäle så skall detta inte vara nåt problem... | |
| lät dom iofs torka i bagagerummet i garaget. borde nog torka dom i lägenheten. tänkte inte på det faktiskt | |
|
Hej Fuktigt när du la klarlacken? dvs hög luftfuktighet.... Våt bagagerums matta?? Skalman |
|
| får väll göra om det igen då! tur inte sommaren blommat ut än på riktigt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.